Przetargi.pl
Poprawa dostępności do portu morskiego w Darłowie z sieci dróg krajowych i wojewódzkich poprzez budowę dróg dojazdowych

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 94 3142333
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 94 3142333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności do portu morskiego w Darłowie z sieci dróg krajowych i wojewódzkich poprzez budowę dróg dojazdowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi do portu morskiego w Darłowie o długości 0,682 km poprzez: - dokończenie jednego z wylotów ronda (wykonanie na odcinku około 35 m ciągu pieszo - rowerowego połączonego przejściem dla pieszych, dokończenie wyspy dzielącej wloty na rondo, dokończenie wlotów na rondo); - budowę odcinka drogi o długości 0,682km wraz z ciągiem pieszo - rowerowym. Droga w kategorii ruchu KR3 (100 kN /oś), jednojezdniowa o szerokość 7,0 m, dwukierunkowa o nawierzchni asfaltowej, wykonana w nasypie. Po jej lewej stronie zaprojektowano ciąg pieszo - rowerowy o szerokości 3,5m, oddzielony od jezdni pasem zieleni szerokości 3,0m. Pobocza o szerokości 0,75m. Główny ciąg jezdni ograniczony krawężnikami betonowymi ciężkimi wystającymi o świetle 12 cm, ciąg pieszo - rowerowy ograniczony obrzeżami betonowymi o świetle +3 i +0 cm. Konstrukcja drogi wg projektu budowlano - wykonawczego. UWAGA!!! W dokumentacji technicznej załączonej do opisu przedmiotu zamówienia zakres dotyczący budowy drogi określony został jako III etap i ten należy wycenić. Zakres określony w załączonej dokumentacji, jako II etap jest na ukończeniu. We wszystkich przekrojach i opisach technicznych na nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego, jako nawierzchnia występuje kostka betonowa antracytowa. Do wyceny nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego należy przyjąć jej wykonanie z masy asfaltowej MMA. Ze względu na złe warunki gruntowe występujące w przebiegu drogi projektant przewidział na odcinku Etapu III do kilometra 1 +410 wzmocnienie konstrukcji. Szczegółowo opisane w załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zmianę zastosowanej metody, pod warunkiem opracowania projektu zamiennego i uzyskania pisemnej zgody projektanta. - budowę kanalizacji deszczowej UWAGA!!! - nie należy wyceniać sieci wodociągowej biegnącej wzdłuż projektowanej drogi; - nie należy wyceniać kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, kanalizacji sanitarnej tłocznej ani pompowni ścieków. - w wycenie należy uwzględnić podczyszczenie rowów melioracyjnych na odcinku ok. 100m, do których nastąpi zrzut wód deszczowych z drogi. - budowę oświetlenia ulicznego UWAGA!!! - nie należy wyceniać ułożenia kabla elektroenergetycznego 4x70 mm2 o dł. ok.740 mb zasilającego tłocznię ścieków; - zasilanie linii oświetlenia z istniejącej szafki energetycznej znajdującej się przy stacji transformatorowej (rondo ul. Lotników Morskich) - droga wewnętrzna i plac - należy wycenić w miejscach projektowanych słupów oświetleniowych, słupy z panelem fotogalwanicznym i oświetleniem LED - droga wewnętrzna i plac - nie należy wyceniać ułożenia kabli elektroenergetycznych ani budowy nasłupowej stacji transformatorowej. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej portowej o długości 0,116km (nawierzchnia z kostki betonowej - dwuteownik, kolor grafit) poprzez: - wykonanie odcinka drogi o szerokości 7,0 m i długości 116 m w nasypie; droga jednojezdniowa, dwukierunkowa o nawierzchni z kostki betonowej; ciąg jezdny ograniczony krawężnikami betonowymi ciężkimi wystającymi o świetle 12cm; - budowę kanalizacji deszczowej połączonej z odcinkiem drogi określonym jako Etap III; - budowę oświetlenia ulicznego: UWAGA!!! W miejscach projektowanych słupów oświetleniowych należy wycenić słupy z oprawą LED z ogniwami fotogalwanicznymi - 5 szt. Branża elektryczna wymaga usunięcia kolizji z linią SN poprzez postawienie dwóch słupów oraz skablowanie części sieci SN przebiegającej nad projektowaną ulicą. Do wyceny nie należy wyceniać ułożenia kabli elektroenergetycznych ani budowy nasłupowej stacji transformatorowej. 3. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu manewrowo - składowego o powierzchni 2369,00 m2: - plac manewrowo - składowy o pow. 2369,00 m2 w nasypie z nawierzchnią z kostki betonowej (dwuteownik) kolor grafit; - budowa odwodnienia połączonego z drogą wewnętrzną portową (patrz pkt 2); - w miejscach projektowanych słupów oświetleniowych należy wycenić słupy z oprawą LED z ogniwami fotogalwanicznymi - 2 szt. UWAGA!!! Urobek ziemny dla wszystkich trzech zakresów pozostaje dla Zamawiającego, a do wyceny należy skalkulować jego wywóz wraz z rozplantowaniem na odległość 1km. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, badaniach podłoża gruntowego oraz projekcie wzmocnienia podłoża gruntowego. Ze względu na to, iż projekty techniczne zawierają szerszy zakres niż przedmiot zamówienia, cześć rysunków, opisów, zestawień została usunięta, aby nie komplikować wyceny zamówienia. Podobnie należy podejść do załączonych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, których zakres jest większy niż opis przedmiotu zamówienia, stanowiących Rozdział IV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót. 4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - prowadzenie robót zgodnie z tymczasową organizacją ruchu, - wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu, - pełną obsługę geodezyjną przez geodetę posiadającego uprawnienia do geodezyjnej obsługi inwestycji, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - po zakończeniu robót sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej, zatwierdzonej przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii i dostarczenie jej Zamawiającemu w dniu odbioru, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - sporządzenie protokołów badań i sprawdzeń oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień. UWAGA !!! W dokumentacji projektowej (projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych) realizowanego zadania mogą występować materiały opisane znakami towarowymi, a nawet nazwami producentów. Materiały te należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach i jakości wykonania. Ocena równoważności zastosowanych materiałów dokonana zostanie przez Zamawiającego po uzyskaniu opinii projektanta. Zamawiający dopuszcza również możliwość zamiany materiałów w czasie realizacji zamówienia przy zachowaniu warunków odnoszących się do dostarczenia materiałów służących ocenie równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 120.000,00zł. (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy 09 8566 0003 0001 1149 2000 0002 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 15.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 15.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 15.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 15.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach