Przetargi.pl
Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1157Z Krukowo - Malonowo

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, Szosa Połczyńska 57
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 312 40 07 , fax. 0-94 312 38 21
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Szosa Połczyńska 57 57
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 312 40 07, fax. 0-94 312 38 21
    REGON: 33096038000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1157Z Krukowo - Malonowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie remont nawierzchni na drodze pow. nr 1157Z Krukowo-Malonowo. Lokalizacja robót: km 0+000 - 2+480. Długość odc. 2,480 km. W ramach remont należy wykonać: -oczyszczenie nawierzchni w ilości 8.928 m2 -skropienie emulsją asfaltową na powierzchni 5.688 m2 -wyrównanie istniejącej podbudowy miesz. min. bitum. w ilości 426 Mg -pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami bazaltowymi frakcji 5/8 mm i emulsja asfaltową modyfikowaną w ilości 8.208 m2 -nawierzchnię z miesz. min. asfaltowej gr. 3 cm w ilości 700 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajm, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych nowoczesnych jednostek sprzętu zapewniających dobrą jakość robót. -kombajn do powierzchniowych utrwaleń szt 1 -walec do zagęszczania nawierzchni szt 1 -urządzenie do podciśnieniowego zbierania luźnego grysu szt 1 -szczotki mechaniczne szt 1 d) dysponują osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osoby - kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 7 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie (wg. wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2)aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykony - wania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wy- mienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 4)Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 5];

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-bialogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach