Przetargi.pl
„Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie”

Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Al. 1 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 32 12 , fax. 63 240 33 00
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
    Al. 1 Maja 9
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 32 12, fax. 63 240 33 00
    REGON: 31102291400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę nw. tablic rejestracyjnych (wielkość szacunkowa): 1. Samochodowe zwyczajne jednorzędowe 49000 szt. 2. Samochodowe zwyczajne dwurzędowe 700 szt. 3. Dodatkowe samochodowe jednorzędowe 150 szt. 4. Dodatkowe samochodowe dwurzędowe 150 szt. 5. Motocyklowe zwyczajne 3000 szt. 6. Motorowerowe zwyczajne 1000 szt. 7. Tymczasowe 100 szt. 8. Indywidualne 60 szt. 9. Zabytkowe 40 szt. 10. Wtórniki tablic 500 szt. 11. Profesjonalne samochodowe 12 szt. 12. Profesjonalne dodatkowe 6 szt. 13. Profesjonalne motocyklowe 2 szt. 14. Profesjonalne motorowerowe 2 szt. 15. Samochodowe zmniejszone 150 szt. 16. Samochodowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt. 17. Motocyklowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt. 18. Motorowerowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt. 19. Samochodowe zmniejszone dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt. jak również bezpłatny odbiór i złomowanie tablic używanych, przekazanych przez Zamawiającego. Tablice zostaną wykonane zgodnie z: - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2355 ze zm.) , - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalna rejestracją pojazdów (tj. Dz.U. z 2019r. poz.546), - rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1751).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy ( art.75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, t.j. Dz.U. z 2018r.poz. 1990 z zm.), - posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi (art. 75 a ust. 2 pkt.2 ww. ustawy), - posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne ich wykorzystanie) obejmującego wykonanie przedmiotowego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku na podstawie: - zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców, - aktualnego certyfikatu, - aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach