Przetargi.pl
Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Ostrołęce

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 07-400 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7643645, 7642815 , fax. 029 7643281
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    pl. gen. J. Bema 5 5
    07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7643645, 7642815, fax. 029 7643281
    REGON: 55066845600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrolecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Ostrołęce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Dostawę tablic rejestracyjnych /wszystkie rodzaje/ wykonanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj z 2007 r. Dz. U. Nr 186 poz.1322 z późn. zm. ) 2. Dostawę odpowiednio zabezpieczonych przed uszkodzeniem folią ochronną tablic rejestracyjnych ( komplety pakowane indywidualnie w folię ochronną w paczkach po 25 kpl. ) do siedziby Starostwa Powiatowego w Ostrołęce ul. Szpitalna 2 , wg zgłoszenia Zamawiającego 3. Bezpłatny odbiór i kasację tablic wycofanych wg zgłoszenia Zamawiającego. 4. Użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. ( oprogramowanie polskojęzyczne ) Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało, co najmniej następujące cechy: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami) - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy - baza danych powinna umożliwiać przechowywanie powyżej 2 GB danych - baza danych musi zapewnić integralność danych dzięki oddzieleniu aplikacji od pliku plików przechowujących dane. Przy zapisie i odczycie danych z bazy aplikacja powinna komunikować się z silnikiem bazy danych uruchomionym na serwerze a nie operować bezpośrednio na pliku służącym do przechowywania danych - baza danych powinna posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa - możliwość pracy na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego) - Wykonawca okaże ważny certyfikat na licencję programu do zamawiania tablic rejestracyjnych. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Tablice rejestracyjne WOS ....... - zwyczajne samochodowe jednorzędowe 15 000 kpl. - zwyczajne samochodowe 1 jednorzędowa 1 dwurzędowa 400 kpl. - zwyczajna jednorzędowa (przyczepy) 3000 szt. - zwyczajna dwurzędowa (przyczepy) 300 szt. - zwyczajne motocyklowe dwurzędowe 6000 szt. - zwyczajne motorowerowe dwurzędowe 1500 szt. - indywidualne 1 jednorzędowa + 1 dwurzędowa lub 2 jednorzędowe 1 kpl. - zabytkowa samochodowa jednorzędowa 1 kpl. - zabytkowa motocyklowa dwurzędowa 1 szt. 2. Tablice tymczasowe: - samochodowe jednorzędowe 15 kpl. - samochodowe dwurzędowe 1 kpl. - jednorzędowa (przyczepy) 1 szt. - dwurzędowa (przyczepy) 1 szt. - motocyklowa dwurzędowa 1 szt. - motorowerowa dwurzędowa 1 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości zamawianych poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych, w ramach kwoty wynikającej z oferty złożonej przez Oferenta, któremu udzieli zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatostrolecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach