Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 40 tablic rejestracyjnych pojazdów w ilości: 12000 kompletów tablic i 4500 sztuk tablic pojedynczych różnych rodzajów

Powiat Siedlecki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025-6447216 , fax. 025-6447155
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siedlecki
    ul. Piłsudskiego 40 40
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025-6447216, fax. 025-6447155
    REGON: 71158165300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 40 tablic rejestracyjnych pojazdów w ilości: 12000 kompletów tablic i 4500 sztuk tablic pojedynczych różnych rodzajów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych pojazdów w ilości: 12000 kompletów tablic i 4500 sztuk tablic pojedynczych różnych rodzajów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a.posiadajanie uprawnienień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b.dysponowanie kadrą posiadającą wymagane uprawnienia; c.nie zalegajanie z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; d.posiadajanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: wykonane w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostawy tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych brutto (z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana); e.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, f.nie podlegajanie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy , 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający zgodność produkowanych przez oferenta tablic rejestracyjnych pojazdów z obowiązującymi przepisami. 4)zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkowania tablic rejestracyjnych pojazdów, 5)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat 2 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach