Przetargi.pl
konserwacje ulic i ciągów pieszych Dzielnicy Ochota

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota ogłasza przetarg

  • Adres: 01-021 Warszawa, ul. Grójecka 17A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5783561 , fax. 022 5783555
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
    ul. Grójecka 17A 17A
    01-021 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5783561, fax. 022 5783555
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadochota.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konserwacje ulic i ciągów pieszych Dzielnicy Ochota
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    konserwacje ulic i ciągów pieszych Dzielnicy Ochota
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000 pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2)posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami wykazującymi należyte wykonanie robót drogowych - w ciągu ostatnich 5 lat, w tym: - co najmniej 1 kontraktu o wartości minimum 900 tys. Zł, - co najmniej 1 kontaktu z zakresu pac drogowych o charakterze konserwacyjnym prowadzonych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy. 3) dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej (co najmniej 1 osoba), 4) posiadają lub dysponują sprzętem umożliwiającym wykonanie prac objętych zamówieniem: samochodem dostawczym, samochodem skrzyniowym ciężarowym, samochodem samowyładowawczym , telefonem stałym , fax-em i telefonami komórkowymi ( w tym jeden przyjmujący zlecenia całą dobę), Uwaga: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta złożona na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określona we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 i ust 2 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru określonego w załącznik nr 2 3) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust 1 pkt 1 -3 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2a 4)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt 2) w SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - wzór stanowi załącznik nr 3 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje); 6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresie wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik nr 4 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) wykaz posiadanego sprzętu umożliwiającego wykonanie prac zgodnie z technologią określoną w przedmiocie zamówienia zgodnie z warunkami opisanymi w części III pkt 1 pkkt 5 niniejszej SIWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 8)Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony wg przedmiaru robót załącznik nr 6 9) potwierdzenie wniesienia wadium; 10) w przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach