Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS ogłasza przetarg
- Adres: 05-140 Jachranka, Jachranka 81
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 768 14 84 , fax. 22 768 14 94
- Data zamieszczenia: 2013-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS
Jachranka 81 81
05-140 Jachranka, woj. mazowieckie
tel. 22 768 14 84, fax. 22 768 14 94
REGON: 14581846100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/jachranka
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa - loco magazyn (siedziba) Zamawiającego - produktów spożywczych - zwanych także towarem, objętego formularzu cenowym stanowiącym załącznik SIWZ. 4.2 Podane w formularzu cenowym ilości poszczególnych artykułów mają charakter planowanych wielkości dostaw, które Zamawiający zamierza zakupić w okresie realizacji umowy, 4.3 Warunki realizacji zamówienia. 4.3.1 Dostawa towaru objętego przedmiotem zamówienia będzie realizowana po cenach stałych w okresie realizacji zamówienia, na podstawie złożonego u wykonawcy okresowego zapotrzebowania (zamówienia). Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 4.3.2 Zapotrzebowanie, o którym mowa w pkt 4.3.1 Zamawiający złoży u wykonawcy w terminie nie krótszym niż dwa dni przed dostawą, z zastrzeżeniem pkt 4.3.3. i 4.3.4. 4.3.3 Zamawiający dopuszcza złożenie zapotrzebowania na realizację dostawy (z dnia na dzień) na warunkach uzgodnionych z wykonawcą. 4.3.4 Zamawiający dopuszcza złożenie zamówienia (ekspresowego) - z dostawą w dniu zamówienia w sytuacjach wyjątkowych. 4.3.5 Złożenie zapotrzebowania, o którym mowa w pkt 4.3.1 i jego potwierdzenie przez wykonawcę odbywać się będzie dowolną formą komunikowania się, pod warunkiem, że daną formą dysponują - Zamawiający i Wykonawca. 4.3.6 Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w godzinach pracy Zamawiającego lub w terminach obopólnie uzgodnionych. 4.3.7 Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby zamawiającego na okres do następnej dostawy. 4.3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 4.3.9 Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. 4.3.10 Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w żywność wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych im. Adama Mickiewicza w Mrozach, ul. Licealna 3 z dostawą do zamawiającego na koszt oferenta
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach w okresie od 01.09.2016 do 10.02.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Dodano: 2016-07-05 - IFPS/21/16
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-06-20