Przetargi.pl
wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2014 roku

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 89 5349375
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 89 5349375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa 24.350 sztuk tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. rok 2007 nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) według poniższego wykazu: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe - 23.600 sztuk, 2) tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe - 150 sztuk, 3) tablice rejestracyjne motocyklowe - 400 sztuk, 4) tablice rejestracyjne motorowerowe - 200 sztuk. 2. Wskazana łączna liczba tablic jest ilością maksymalną i nie może być przekroczona w trakcie realizacji umowy. 3. Podane ilości tablic są ilościami szacunkowymi. Zamawiający może ograniczyć poszczególne ilości zamawianych tablic, bez konieczności zmiany warunków umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 200,00 zł. (słownie: cztery tysiące dwieście zł). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Olsztyna Bank Handlowy SA nr 38103012180000000090401092 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna (pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach