Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie

Starostwo Powiatowe w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210535 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Olsztynie
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210535, fax. 089 5210501
    REGON: 51075042700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie zgodnie z: 1) Rozdziałem 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), 2) Rozdziałem 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm), 3) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi oraz ich sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego. Zakres rzeczowy obejmuje wyprodukowanie i dostawę tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: 1) Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe 17.140 szt. 2) Tablice motocyklowo - ciągnikowe 550 szt. 3) Tablice motorowerowe 350 szt. (zwyczajne, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki) 2. Ilości tablic zostały podane jako ilości szacunkowe. 3. Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zmiany ilości zamawianych tablic w poszczególnych grupach rodzajowych, jednak zmiany te nie będą prowadzić do zwiększenia wartości brutto zamówienia. 4. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych tablic, bez konieczności zmiany warunków umowy. 5. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 6. Wykonawca przez cały czas trwania umowy zobowiązany jest posiadać aktualne certyfikaty na dostarczane tablice rejestracyjne. 7. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie: a) do trzech dni - w przypadku partii zawierającej poniżej 500 sztuk tablic, b) do siedmiu dni - w przypadku partii zawierającej powyżej 500 sztuk tablic od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną. 8. Zamawiający każdorazowo określi ilość, rodzaj tablic rejestracyjnych i wtórników objętych zamówieniem. 9. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego - magazyn Referatu Komunikacji i Transportu - Olsztyn, Plac Bema 5. 10. Każda dostawa będzie odbierana i sprawdzana pod względem ilościowym i jakościowym przez wyznaczonego pracownika Referatu Komunikacji i Transportu oraz odnotowywana w protokole odbioru. 11. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych lub braków ilościowych w okresie trwania umowy Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany tablic na nowe w terminie trzech dni od otrzymania zawiadomienia o ich wykryciu. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic w celu oznaczenia pojazdu podlegającego obowiązkowi rejestracji i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku przedwczesnego ich zużycia, np. utraty barw, łuszczenia się farby lub korozji, w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach