Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
- Data zamieszczenia: 2019-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
ul. Kaliska 59
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
REGON: 31101898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.turek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z wymogami przepisu art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać ten z wykonawców, który produkuje tablice rejestracyjne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; 2) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów (załącznik nr 10 do SIWZ); 3) oświadczenie Wykonawcy wymagane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ); 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące jego statusu podatnika podatku VAT (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ); 5) oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia (art. 36b ust. 1 pzp) jeżeli dotyczy (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ); 6) szczegółową kalkulację cenową (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ); 7) oświadczenie VAT-UE (w sytuacji, gdy ofertę składa Wykonawca mający siedzibę/miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składający ofertę z Państw członkowskich Unii Europejskiej, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów). Oświadczenie powinno zostać złożone w formie oryginału (załącznik nr 9 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oznakowanie granicy rezerwatu przyrody Czarne Doły
Dodano: 2024-04-22 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2024-03-04 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2024-01-18 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie
Dodano: 2023-12-04 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestrowanych w pow. jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tabl. rej. i ich zabezp. w sposób uniemożliwiający ponowne użycie
Dodano: 2023-11-17 - dostawa i montaż urządzeń dla zdania: „Budowa ścieżki edukacyjnej wokół jeziora Królewskiego w Krzyżu Wielkopolskim”
Dodano: 2023-07-11 - Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2023-01-11 - Wykonanie 4 tablic PCV i 15 plansz
Dodano: 2021-05-12 - Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Kalisza wraz ze świadczeniem usług dodatkowych
Dodano: 2021-01-29 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
Dodano: 2021-01-08