Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gorlicach w roku 2020.

Starostwo Powiatowe w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Biecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 354 87 01, , fax. 18 354 87 15
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
    Biecka 3
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 354 87 01, , fax. 18 354 87 15
    REGON: 49189331600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gorlicach w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych własnym transportem i ilościach ustalonych każdorazowo przez Zamawiającego do punktu odbioru tj. Wydział Komunikacji i Dróg w Gorlicach przy ul. Michalusa 18. Tablice winny spełniać wymagania: - rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r. Poz. 2355 ze zm.) - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019r. poz. 546). Zakres rzeczowy przedmiotem zamówienia będzie wykonanie i dostawa: tablice zwyczajne, indywidualne samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe (w tym ok.2% wtórników) w maksymalnej ilości do - 14000 szt tablice motocyklowe, indywidualne (w tym ok. 5% wtórników) w maksymalnej ilości do - 1500 szt tablice motorowerowe (w tym ok. 5% wtórników) w maksymalnej ilości do -1300 szt tablice samochodowe zmniejszone (w tym ok. 5% wtórników) w maksymalnej ilości do - 500 szt tablice samochodowe tymczasowe, jedno lub dwurzędowe w maksymalnej ilości do - 100 szt tablice samochodowe zabytkowe, jedno lub dwurzędowe (w tym ok. 2% wtórników) w maksymalnej ilości do - 50 szt tablice motocyklowe zabytkowe (w tym ok. 2% wtórników) w maksymalnej ilości do - 25 szt tablice rejestracyjne drukowane na zielonym tle dla pojazdów elektrycznych lub napędzanego wodorem (w tym ok. 2% wtórników) w maksymalnej ilości do - 25 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej tj. aktualnego zezwolenia - wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990). Uwaga ! - W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. - Za producenta tablic uznaje się przedsiębiorcę spełniającego wymagania art.75a. [Produkcja tablic rejestracyjnych] ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2018 poz.1990).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta, na formularzu ofertowym, wypełniona w każdym elemencie i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 4 i 4.a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli dotyczy: 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach