Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza

Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 448-66-05 , fax. 18 443-78-63
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
    Rynek 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 448-66-05, fax. 18 443-78-63
    REGON: 49189316700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl; www.bip.nowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza. 2. Rodzaj zamawianych materiałów, wymiary, charakterystyka wykonania, parametry asortymentu oraz przewidywana maksymalna ilość zamawianych sztuk/kompletów/opakowań/rolek/motek, zostały określone w Szczegółowym kosztorysie ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. DOKUMENTY potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, tj. informacje producenta (opis lub fotografii), świadczące o wymaganych przez zamawiającego parametrach oferowanego towaru – dotyczy sytuacji, o których mowa w Rozdz. III pkt 3lit. c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach