Przetargi.pl
Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych na rok 2024 w ilości około 33 000 sztuk.

POWIAT NOWOSĄDECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Jagiellońska 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 18 41 41 600 , fax. (+48) 18 41 41 700
  • Data zamieszczenia: 2023-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT NOWOSĄDECKI
    Jagiellońska 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (+48) 18 41 41 600, fax. (+48) 18 41 41 700
    REGON: 491893180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych na rok 2024 w ilości około 33 000 sztuk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych w 2024 roku (od dnia 2 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku) w maksymalnej ilości 33 000 sztuk na potrzeby wykonywania zadań własnych Starosty Nowosądeckiego związanych z rejestracją pojazdów – na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, ze zmianami/ - oraz odbiór i kasacja urzędowo odebranych tablic rejestracyjnych. Dostawa obejmie sukcesywne dostarczanie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych: samochodowych, motocyklowych, motorowerowych, indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych, zmniejszonych, profesjonalnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasację urzędowo odebranych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy tablic własnym transportem i na własny koszt, w ilościach podanych każdorazowo przez zamawiającego, na podstawie odrębnych pisemnych zamówień przesłanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.Tablice wykonane będą według wzorów i wymagań określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów /Dz. U. z 2022 r. poz. 1847, ze zmianami/.Zamówienie podstawowe (gwarantowane) obejmuje sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych w ilości 16 000 sztuk.Zamawiający może - zgodnie z art. 441 ustawy Pzp - skorzystać z opcji, polegającej na rozszerzeniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego) o dodatkowy zakres realizowany za dodatkowym wynagrodzeniem na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. Opcja stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia. Opcja przewiduje możliwość zwiększenia ilości zamawianych tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych do maksymalnej ilości 33 000 sztuk.Zamawiający wymaga, aby wykonawca realizował dostawę zamawianych partii tablic rejestracyjnych w terminie do 10 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika zamawiającego.Zamawiający wymaga, aby wykonawca realizował dostawę zamawianych wtórników tablic rejestracyjnych w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania wykonawcy zamówienia przez uprawnionego pracownika zamawiającego. (Uwaga: czas dostawy wtórników tablic rejestracyjnych stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ).Zamawiający wymaga, aby wykonawca realizował sukcesywny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji z częstotliwością nieprzekraczającą 21 dni kalendarzowych. (Uwaga: częstotliwość odbioru tablic przeznaczonych do kasacji stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ).Zamawiający wymaga, aby dostarczone tablice objęte były trzyletnią gwarancją producenta. Naprawy gwarancyjne powinny być dokonywane w ciągu trzech dni roboczych.Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca w okresie związania umową wykonywał zgodnie z obowiązującymi przepisami na rzecz zamawiającego nieodpłatną kasację tablic rejestracyjnych. Szacowana ilość tablic przeznaczonych do kasacji, na podstawie danych statystycznych z ubiegłych lat: 24 000 szt. rocznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ustawy Pzp:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W tym zakresie zamawiający wymaga w szczególności, aby zamówienie wykonywane było przez wykonawcę, który spełnia wymagania określone w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, ze zmianami/ tzn. jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.A. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony w pkt VI.2 lit. b) SWZ winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców występujących wspólnie. Wykonawca ten będzie zobowiązany zrealizować dostawy, do których realizacji warunek ten jest wymagany.B. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach