Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, fax. 61 4240770
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, odbiór i likwidacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dostawa i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Planowany zakres dostawy w całym okresie obowiązywania umowy: - tablice samochodowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, wtórniki, pozostałe) łącznie 38 000 kpl. tj. 76 000 szt. - tablice motocyklowe- 4 000 szt. - tablice motorowerowe- 2 500 szt. Tablice rejestracyjne muszą zostać wykonane zgodnie z: -Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2017 r., poz. 1260 t.j.). -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.) -Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz.U z 2012 r., poz.585). - W przypadku zmiany ww. przepisów tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień składania zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia tablic rejestracyjnych na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno, Wydział Komunikacji i Transportu w terminie zadeklarowanym w złożonej ofercie jednakże nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być opakowane po 50 szt. w kartonie i czytelnie opisane serią i numerami. Odbiór tablic następować będzie w siedzibie Zamawiającego . Wykonawca zobowiązany będzie bezpłatnie odbierać wycofane, zużyte tablice rejestracyjne z siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno, Wydział Komunikacji i Transportu oraz przetworzyć zgodnie z obowiązującymi przepisami najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jego powiadomienia. Dostawy zamówionych tablic rejestracyjnych będą odbywały się sukcesywnie w trakcie realizacji umowy wg jednostkowych zleceń Zamawiającego, odpowiadających jego rzeczywistym potrzebom. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji dostawy. Oprogramowanie zainstalowane u Zamawiającego powinno posiadać co najmniej następujące cechy funkcjonalności: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) wysyłanych w formie elektronicznej, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, - baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego w formie plików sql, - automatyczna weryfikacja wyróżników tablic już wykorzystanych, - możliwość korzystania z programu na wielu stanowiskach, - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników W celu potwierdzenia, że oferowane zamówienie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy wraz z ofertą złożyć opis oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z danymi technicznymi wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest posiadać: - aktualny certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.). - zezwolenie Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2017 r., poz. 1260 ze zm.) Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie/płatność za dostarczone tablice rejestracyjne następować będzie sukcesywnie, na podstawie faktury za odebrane partie wyrobów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Należność oparta na wystawionej fakturze, zostanie przelana na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata nastąpi w dniu obciążenia konta bankowego Zamawiającego. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór nad realizacją umowy prowadził będzie Wydział Komunikacji i Transportu. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 36 miesięcy licząc od dnia dostarczenia tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany tablic rejestracyjnych na nowe w przypadku dostarczenia wadliwych tablic, a także zużycia się tablic nie wynikającego z wadliwej ich eksploatacji przed upływem okresu gwarancyjnego w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (slownie złotych polskich: osiem tysiący 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poreczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o ktorych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przerdsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiajacego: 48 1020 4115 0000 9802 0004 1111. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz-dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta, parter budynku w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10,62-200 Gniezno, najpóźniej w terminie składania ofert a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. zaświadczenie Wojewody lub Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne (uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa), zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2017 r., poz. 1260 ze zm.). Ocena spełniania ww. warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo, 2) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 3) dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach