Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego

Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 68
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 645 71 01 , fax. 029 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2010-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej
    ul. 3 Maja 68
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 645 71 01, fax. 029 645 71 01
    REGON: 55066848500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej w ilościach: a) tablice samochodowe prostokątne - 16 000 kpl. b) tablice samochodowe (1 prostokątna +1kwadratowa) - 300 kpl. c) tablice do przyczep (prostokątne) - 2 000 szt. d) tablice do przyczep (kwadratowe) - 300 szt. e) tablice motocyklowe - 2 300 szt. f) tablice motorowerowe - 1 700 szt. g) tablice indywidualne samochodowe- 15 kpl. h) tablice indywidualne motocyklowe - 5 szt. i) tablice zabytkowe samochodowe - 5 kpl. j) tablice zabytkowe motocyklowe - 5 szt. k) tablice tymczasowe - tablice samochodowe prostokątne - 40 kpl. - tablice samochodowe (prostokąt + kwadrat) - 5 kpl. - tablice do przyczep prostokątne - 10 szt. - tablice motorowerowe - 5 szt. - tablice motocyklowe - 5 szt. oraz - protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2002 r., Nr 133 poz. 1123 ze zm.). 3. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i służą do określenia wielkości zamówienia, Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego uzależnionych od realnego zapotrzebowania związanego z ruchem rejestracji pojazdów 4. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy faksem, e-mailem lub zgłoszonych telefonicznie (forma do uzgodnienia). 5. Wykonawca będzie dostarczał (i odbierał) tablice własnym środkiem transportu do siedziby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej zlokalizowanego w Ostrowi Mazowieckiej , ul. Brokowska 37. 6. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi, za wyjątkiem sytuacji kiedy jest zapotrzebowanie na mniejszą ilość. 7. Wszelkie koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej nr 47 8923 0008 0016 1147 2000 0004 prowadzonym w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej z dopiskiem (wadium - przetarg tablice rejestracyjne) tak aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się na wymienionym rachunku, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. Nr 42 , poz.275 z późn.zm.). 2. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczeń muszą być przedstawione w oryginale - składane do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej (pokój nr 3 - kasa) za potwierdzeniem przyjęcia, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. 4. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, lub w gwarancjach bankowych, lub w gwarancjach ubezpieczeniowych, lub w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), wykonawca powinien przedłożyć stosowny dokument, wystawiony przez poręczyciela lub gwaranta, zawierający informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na kwotę wymienioną w pkt 3, stanowiące zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym . 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 6. Zamawiający przedstawia główne zapisy, jakie muszą zawierać poręczenia lub gwarancje: (Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości _____ zł (słownie __________złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest _________(nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną) stający do postępowania o zamówienie publiczne na (___________) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu __________przez_______________Niniejszym ____________________(nazwa Gwaranta) gwarantuje zapłatę na rzecz ______________ kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy ________________ (nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną): 1) odmówiła podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniosła wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie ___________ (nazwa Wykonawcy jak wyżej). 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożyła dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw. Gwarancja obowiązuje od dnia ___________(termin składania ofert) do dnia_________ Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do wypłacenia dla _________ kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatostrowmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach