Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego

Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 68
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 645 71 01 , fax. 029 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej
    ul. 3 Maja 68
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 645 71 01, fax. 029 645 71 01
    REGON: 55066848500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach: a) tablice samochodowe prostokątne - 13200 kpl. b) tablice samochodowe (1 prostokątna +1kwadratowa) - 300 kpl. c) tablice do przyczep (prostokątne) - 1800 szt. d) tablice do przyczep (kwadratowe) - 200 szt. e) tablice motocyklowe - 2500 szt. f) tablice motorowerowe - 1500 szt. g) tablice indywidualne samochodowe - 10 kpl. h) tablice indywidualne motocyklowe - 2 szt. i) tablice zabytkowe samochodowe - 2 kpl. j) tablice zabytkowe motocyklowe - 2 szt. k) tablice tymczasowe - tablice samochodowe prostokątne - 300 kpl. - tablice samochodowe (prostokąt + kwadrat) - 10 kpl. - tablice do przyczep prostokątne - 100 szt. - tablice motorowerowe - 10 szt. - tablice motocyklowe - 10 szt. oraz - protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. 3. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy faksem, e-mailem lub zgłoszonych telefonicznie (forma do uzgodnienia). 4. Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu (na swój koszt), do siedziby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej, zlokalizowanego w Ostrowi Mazowieckiej ul. Brokowska 37. 5. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. 6. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca przedstawi minimum 48 miesięcy gwarancji jakości na wykonane tablice rejestracyjne od daty odbioru dostawy. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w dostawie tablic, Wykonawca wymieni wadliwe wyroby i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem do siedziby Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni, licząc od dnia następnego od daty zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. 3 Maja 32, nr rachunku bankowego 07 8923 0008 0016 1147 2000 0142 z dopiskiem na blankiecie: Wykonanie i dostawa tablic. 4. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu, kopię przelewu należy załączyć do oferty. Jeżeli w formach innych niż pieniądz, oryginał wadium Wykonawca składa wraz z ofertą w Siedzibie Zamawiającego. 5. Z treści gwarancji oraz poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 PZP. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatostrowmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach