Przetargi.pl
wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
    REGON: 01326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. wykonywanie wraz z sukcesywną dostawą tablic rejestracyjnych dla pojazdów do siedziby Zamawiającego oraz odbiór tablic wycofanych do kasacji w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Zamawiający w okresie jeden raz w tygodniu przekazuje Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Wykonawca niezwłocznie likwiduje wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi być udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostaje doręczony, do trzech dni od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych, Zamawiającemu. 2. Wykonawca będzie realizował i dostarczał tablice do pojazdów w następujących terminach od dnia złożenia zamówienia, w którym będzie określona ilość, rodzaj i numery: 1) powyżej 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu sześciu dni, 2) do 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu czterech dni, 3) do 50 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu jednego dnia, 4) na wtórniki tablic rejestracyjnych od poniedziałku do piątku do 24 godz., zgodnie ze złożonym zamówieniem dnia poprzedniego do godz. 15.00. Jeżeli termin dostawy upływa w dniu uznanym ustawowo za wolny od pracy bądź sobotę, termin dostawy upływa dnia następnego. 3. Wykonane tablice rejestracyjne dla pojazdów muszą odpowiadać wymogom określonym w przepisach rozporządzenia: - Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.), - Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). 4. Dostawa tablic rejestracyjnych według poniższego zestawienia w orientacyjnych ilościach całego przedmiotu zamówienia: 1) tablice samochodowe zwyczajne, jednorzędowe i dwurzędowe kpl. 10000 2) tablice samochodowe zwyczajne, jednorzędowe i dwurzędowe szt. 800 3) tablice motocyklowe zwyczajne szt. 600 4) tablice motorowerowe zwyczajne szt. 300 5) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe kpl. 160 6) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe kpl. 30 7) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe kpl. 20 8) tablice samochodowe tymczasowe badawcze jednorzędowe i dwurzędowe kpl. 20 9) tablice motocyklowe tymczasowe szt. 20 10) tablice motocyklowe zabytkowe szt. 17 11) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe szt. 10 12) tablice motocyklowe indywidualne szt. 10 13) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe szt. 5 14) tablice motorowerowe tymczasowe szt. 4 15) tablice motocyklowe tymczasowe badawcze szt. 2 16) tablice motorowerowe tymczasowe badawcze szt. 2 Podane przewidywane ilości tablic służą do porównania ofert i nie zobowiązują Zamawiającego do wykonania wskazanych ilości w okresie trwania umowy. Przewidywana miesięczna ilość tablic zamawianych w okresie obowiązywania umowy wynosi około 1000 kpl./szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.900,00 PLN słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach