Przetargi.pl
„Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2021 rok oraz materiałów promocyjnych na potrzeby wdrażania programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska” Tytuł część I – Wykonanie i dostawę kalendarzy ściennych na 2021 rok na potrzeby wdrażania programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska, Tytuł część II – Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska,

Województwo Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
    REGON: 53141242100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2021 rok oraz materiałów promocyjnych na potrzeby wdrażania programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska” Tytuł część I – Wykonanie i dostawę kalendarzy ściennych na 2021 rok na potrzeby wdrażania programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska, Tytuł część II – Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla części I i/lub II : Dla części I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2021 rok dla Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska – 300 szt. Dla części II Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. materiałów promocyjnych na potrzeby Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska:  Plecak / worek ze sznurkami – 500 szt.  Saszetka typu nerka zapinana w pasie – 200 szt.  Parasolka dla dzieci – 150 szt.  Skakanka dla dziecka – 200 szt.  Skakanka – 200 szt.  Hula hop śr. 70 cm – 100 szt.  Hula hop śr. 50 cm – 100 szt.  Parasol XXL – 50 szt.  Torba papierowa z nadrukiem wariant I – 1.000 szt.  Torba papierowa z nadrukiem wariant II – 500 szt.  Koc piknikowy plażowy – 50 szt.  Power bank – 150 szt.  Opaska odblaskowa samozawijające – 1.000 szt.  Kamizelka odblaskowa dla dzieci – 200 szt.  Skrobaczka do szyb – 200 szt.  Etui na karty kredytowe – 100 szt.  Zestaw piśmienniczy (pióro i długopis) – 100 szt.  Pokrowiec na ubranie – 100 szt.  Torba składana na zakupy – 500 szt.  Torba duża bawełniana – 500 szt.  Pojemnik na żywność – 200 szt.  Kubek na żywność – 200 szt.  Frisbee – 500 szt.  Termos – 100 szt.  Skarpetki męskie z logo i napisem – 100 szt.  Skarpetki damskie z logo i napisem – 100 szt.  Kubek ceramiczny z pokrywką – 150 szt.  Pompka rowerowa – 150 szt.  Lampka rowerowa (przednia) – 100 szt.  Wstążki z nadrukiem firmowym – 10 szt.  Koszulka sportowa z nadrukiem – 10 szt.  Komin reklamowy z nadrukiem – 200 szt. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia część I i/lub część II stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotnych postanowieniach umowy część I i/lub część II stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał). - Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1) WYPEŁNIONY „DRUK OFERTOWY” dla części I i/lub II sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm., osobiście lub za pośrednictwem posłańca. W DRUKU ofertowym należy wpisać: - Część I - Termin realizacji: …………….…… dni roboczych (należy wpisać dni robocze) Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji projektów materiałów przez Zamawiającego lub wskazania terminu dłuższego niż 26 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). - Część II - Termin realizacji: …………….…… dni roboczych (należy wpisać dni robocze) Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania wszystkich projektów materiałów przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji projektów materiałów przez Zamawiającego lub wskazania terminu dłuższego niż 22 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r., poz. 90 z póź. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach