Przetargi.pl
Wykonanie ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I i jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I i jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w ramach ekspozycji reliktów palatium Mieszka I i kaplicy jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu, zlokalizowanych w rejonie Kościoła NMP in Summo w Poznaniu wraz z zagospodarowaniem przestrzeni w bezpośrednim sąsiedztwie i odwzorowaniem historycznego przebiegu wału grodu poznańskiego w ramach realizacji projektu partnerskiego pn. „Tu się wszystko zaczęło" - ekspozycja świadectw początków państwowości polskiej na Ostrowie Tumskim w Poznaniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.4.1 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2. Na cykl realizacji Zamówienia składa się przede wszystkim, lecz nie wyłącznie: 1) Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie decyzji Zarządu Dróg Miejskich na zajęcie części chodnika ul. Marii Panny na Ostrowie Tumskim; 2) Uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie badań archeologicznych w granicach inwestycji podczas realizacji prac ziemnych, przeprowadzenie badań oraz ich udokumentowanie; 3) Uzyskanie innych zgód i decyzji niezbędnych Wykonawcy do realizacji Zamówienia; 4) Dokonanie stosownych zawiadomień i zgłoszeń o rozpoczęciu prac; 5) Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem ekspozycji reliktów palatium Mieszka I i kaplicy jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim oraz oznaczenie wałów grodu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I oraz jego żony Dobrawy opracowanym przez Pracownię Projektową J.P. Woźny: Architektura: • wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych w zakresie posadzki kamiennej, chodnika, ogrodzenia itp., • wykonanie wykopów fundamentowych oraz pod podbudowy dla nawierzchni, • wykonanie badań archeologicznych, • wykonanie zabezpieczeń reliktów, • wywóz odpadów pochodzących z rozbiórek oraz wykopów, • montaż elementów stalowych (mocowania) oraz szklanych (płyty), • wykonanie nawierzchni z płyt granitowych, kostki „kocie łby”, kostki granitowej wraz z krawężnikami granitowymi, • wykonanie posadzek betonowych, • wykonanie posadzki z drzewa twardego, • wykonanie ogrodzenia przęsłowego, kutego, z furtką, oraz z domurowaną częścią z szafą na złącze kablowe elektryczne, • dostawa i ustawienie siedzisk kamiennych, • wykonanie projektu, dostawa i montaż makiety odlanej z brązu, • zabezpieczenie drzew i krzewów w rejonie wykonywanych prac, • wykonanie oznaczeń wałów grodu z elementów z brązu wraz z fundamentami, • prace porządkowe. Instalacje elektryczne: • przeniesienie studni teletechnicznej, • ręczne kopanie rowów pod kable, • ułożenie w rowach rur ICTA oraz położenie w nich kabli YDY, • zasypanie rowów, • wywóz materiałów spryzmowanych pochodzących z wykopów, • montaż zasilaczy do konstrukcji formy palatium, • montaż taśm LED, • sprawdzenie całości instalacji łącznie z rozdzielnicą. Instalacje sanitarne: • rozbiórka starej studni rozdzielczej, • wywóz odpadów spryzmowanych, • wykonanie kanałów z rur PVC-U o różnych przekrojach, • wykonanie połączeń kanalizacyjnych z rur PVC-U, • montaż wpustów deszczowych, • wykonanie prefabrykowanej studni betonowej, • wykonanie i zagęszczenie podsypki piaskowej pod rurociągi, • wykonanie studzienek rewizyjnych, • wykonanie izolacji rurociągów otulinami z łupków styropianowych, • wykonanie próby wodnej. Zieleń: • karczowanie drzew twardych, • wykopanie i przesadzanie krzewów, • usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), • odmładzanie starszych drzew, • usunięcie dużych drzew przez wyspecjalizowaną firmę, • sadzenie drzew, • odmładzanie żywopłotów twardych, • usunięcie materiałów z wycinki oraz chwastów i innych zanieczyszczeń, • niwelacja i wyprofilowanie terenu, • rozścielenie ziemi urodzajnej, • wykonanie trawników dywanowych, • pielęgnacja trawników wykonanych darniowaniem pełnym, • pielęgnacja nowo posadzonych/ przesadzonych drzew i krzewów, • sadzenie krzewów żywopłotowych, • obsadzenie pod drzewami bluszczem, • wykonanie operatu pielęgnacji zieleni. 6) Sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 7) Wykonanie przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami technicznymi AQUANET nr DW/IBM/959/27078/2019; 8) Wykonanie instalacji oświetlenia zarysu murów Palatium; 9) Usunięcie drzew przez wyspecjalizowaną firmę, wykonanie nasadzeń kompensacyjnych, przesadzeń, siewu i pielęgnacji oraz dokonanie wszystkich zgłoszeń zgodnie z inwentaryzacją i projektem zieleni, umową oraz Decyzją Wydziału Ochrony Środowiska nr OS-III.6131.2.217.2018; 10) Prowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych zieleni zgodnie z wytycznymi operatu pielęgnacyjnego opracowanego przez Wykonawcę, przez okres 36 miesięcy od dnia wydania Świadectwa Przejęcia. Prowadzenie zabiegów będzie potwierdzane przez Wykonawcę w Dzienniku pielęgnacji; 11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 12) Odbiory prac; 13) Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów i dokonanie Zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane; 14) Ukończenie wszystkich robót budowlanych, usług i dostaw objętych Zamówieniem; usunięcie w nich wszelkich wad, przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, prób i pomiarów; 15) Przekazanie Zamówienia Zamawiającemu; 16) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 17) Inne prace, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Zamówienia; UWAGA: Wszystkie prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem Archeologa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 14 000,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie składania ofert. 4. Wadium w formach niepieniężnych składa się w oryginale do wyznaczonego terminu składania ofert w Wydziale Zamówień i Obsługi Urzędu pok. 152 - sekretariat. Przyjęcie dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczeń musi obejmować cały okres związania ofertą. Koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium oraz obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, tj: zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy – zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 oraz 4 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Pozostałe dokumenty: b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; d) Dokument, na podstawie którego Wykonawca jest uprawniony do naliczania innej niż obowiązująca (23%) stawki podatku VAT – jeśli dotyczy; e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach