Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Drawsko

Gmina Drawsko ogłasza przetarg

  • Adres: 64-733 Drawsko, Powstańców Wielkopolskich 121
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672569128
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko
    Powstańców Wielkopolskich 121
    64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie
    tel. 672569128
    REGON: 570791075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Drawsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń/zgłoszeń budowy, w celu realizacji robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji istniejącego budynku Urzędu Gminy - Drawsko przy ul. Powstańców Wlkp. 121 w Drawsku wraz z wykonaniem opaski wokół budynku. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace projektowe obejmujące roboty rozbiórkowe, remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe w obiekcie, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń, w zakresie niezbędnym dla skutecznej realizacji zadania inwestycyjnego jego realizacji i odbioru.Zakres robót budowlanych obejmuje wszelkie roboty przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe, ziemne, konstrukcyjno-budowlane, remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe związane z remontem istniejącego obiektu.Przewidywany zakres robót (do weryfikacji na etapie sporządzania dokumentacji projektowej):• Prace przygotowawcze:- Przygotowanie terenu budowy i wykonanie ogrodzenia placu budowy, prace zabezpieczające i ochronne.- Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku - poddasze, roboty budowlane uzupełniające- Ocieplenie ściany zewnętrznej - (ocieplenie na podstawie audytu energetycznego wykonanego przez wykonawcę) strych poddasze ocieplenie od wewnątrz. ścianki kolankowe.-Ocieplenie ściany zewnętrznej - (ocieplenie na podstawie audytu energetycznego wykonanego przez wykonawcę ) docieplenie strychu poddasza skosy dachu.-Tynki, gładzie ścian , malowanie-Podłoża i posadzki,- Wymiana sufitów w pomieszczeniach biurowych na poddaszu- Renowacja oraz wyregulowanie stolarki drzwiowej zewnętrznej w elewacji frontowej od ul. Powst . Wlkp.- Wymiana/Renowacja oraz wyregulowanie stolarki drzwiowej zewnętrznej od podwórza budynku (2 szt.)- Wymiana drzwi wewnętrznych – 13 szt.-Renowacja /Malowanie drzwi wewnętrznych, -Malowanie balustrad, klatki schodowej- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej zewnętrznej + opaska żwirowa, dojścia-Instalacje wewnętrzne-Instalacje wodno-kanalizacyjne w tym wymiana pionów które są skorodowane i zalewają pomieszczenia biurowe, wymiana urządzeń sanitarnych, remont pomieszczenia socjalnego na I piętrze i wszystkich toalet w budynku.-Instalacje C.O. wymiana pionów skorodowanych oraz grzejników-Instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne, udrożnienie wentylacji przy wykonywaniu elewacji ( demontaż i ponowny montaż urządzeń )-Instalacje elektryczne wymiana całkowitej instalacji obwodów gniazdowych , oświetleniowych , tablic rozdzielczych-Instalacje teletechniczno – komputerowe- Remont elewacji budynku naprawa tynków zewnętrznych- Malowanie elewacji oraz częściowa wymiana opierzenia• Prace demontażowe i rozbiórkowe:- Demontaż instalacji elektrycznej w budynku - Demontaż istniejącej stolarki, w tym stolarki drzwiowej zewnętrznej przeznaczonej do remontu i konserwacji.- Rozbiórka wtórnych podziałów oraz ścianki działowej w pom. socjalnych- Usunięcie zdegradowanych tynków wewnętrznych: pomieszczenia biurowe, komunikacja).- Usunięcie fragmentów zniszczonych tynków w elewacji budynku.- Rozebranie betonowej opaski budynku - Wykopy związane z izolacją ścian fundamentowych- w zależności od wyboru formy izolacji uzgodnionej z Konserwatorem oraz zgodnej ze wskazaniami wyników badań gruntowych.• Roboty konstrukcyjno-budowlane:- ściany piwnic należy również odkryć i osuszyć, po ustaleniu przyczyny zawilgocenia należy dobrać izolację przeciwwilgociową pionową i poziomą ścian fundamentowych. Osuszenie zawilgoconych ścian budynku. Wskazanie konkretnej metody oraz zakres wykonania izolacji pionowej, - Renowacja istniejących schodów drewnianych (w zależności od uzgodnień konserwatorskich oraz p. pożarowych, przyjęto czyszczenie malowanie schodów zgodnie z wytycznymi lub renowacja istniejących). Przy remoncie klatki schodowej należy zachować wszelkie elementy i materiały historyczne uzupełnień dokonywać tylko w niezbędnym zakresie.- Docieplenie dachu skośnego od wewnątrz w przestrzeni pomiędzy krokwiami, - Demontaż nowych rynien i rur spustowych i ponowny montaż po wykonaniu elewacji wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej (zgodnie z aktualnym podłączeniem).- Wykonanie izolacji, impregnacji i zabezpieczeń bioochronnych i ogniochronnych Roboty wykończeniowe- Wykonanie nowych tynków „gładkich, historycznych" na elewacji (zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi ustalonymi w czasie prac projektowych, zaakceptowanymi uzgodnieniem konserwatorskim na prowadzenie robót).- Wykonanie uzupełnienia ubytków nowych tynków na ścianach budynku (kolorystykę ścian zewnętrznych szczytowych, frontowej i tylnej należy uzgodnić z konserwatorem, a jej dobór poprzedzić badaniami stratygraficznymi) - Wykonanie tynków wewnętrznych uzupełnienie po wykonaniu instalacji ściany i sufity dla całości obiektu przyjęto gładzie gipsowe budynku, obudowy pionów instalacji wod– kan , wentylacyjnej z płyt GK.- wymiana blacharki, opierzeń i parapetów wykonane z blachy tytan-cynk (kolorystyka do uzgodnienia z urzędem konserwatorskim).• Prace konserwatorskie- Inne prace konserwatorskie, których konieczność zaistnieje na etapie realizacji.• Roboty związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku- Wykopy i roboty ziemne związane z wykonaniem, opaski, izolacji, podbudowy i nawierzchni utwardzonych (przepuszczalnych), -Wykonanie opasek przepuszczalnych budynku (drobny żwir lub trawiaste, do uzgodnienia z Urzędem konserwatorskim).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 5 niniejszego rozdziału, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środkifinansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:1.1 Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” co najmniej jednego zamówienia polegającego na przebudowaniu lub wybudowaniu obiektu mieszkalnego, urzędu, szkoły, przedszkola lub innego budynku użyteczności publicznej , o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto. Zał nr 5Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.1.2. Przedłożenia Zamawiającemu, sporządzonego na załączniku do SWZ Nr 7 wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Osoby posiadające uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Z wykazu musi wynikać dysponowanie:1) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;2) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacje elektryczne;3) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacje sanitarne;4) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;5) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej.6)co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,7)co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom.Przez „pełniła funkcję Projektanta” należy rozumieć pełnienie funkcji projektanta w myśl art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332).3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach