Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Sulańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 113 278 , fax. 632 113 278
- Data zamieszczenia: 2020-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
ul. Sulańska 13
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 632 113 278, fax. 632 113 278
REGON: 30171959200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie edukacyjnych obiektów małej architektury w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnych obiektów małej architektury w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!” realizowanego z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Zakres przedmiotu zamówienia: a) doposażenie ośrodka edukacyjnego zlokalizowanego na terenie zakładu Zamawiającego - Konin, ul. Sulańska 13 b) wykonania ścieżki edukacyjnej w 28 lokalizacjach na terenie czterech powiatów: konińskiego, słupeckiego, kolskiego i tureckiego (lokalizacje wymienione w części II pkt. 4.3.4 SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią IV pkt. 6.3.-6.8. SIWZ. Zobowiązanie powinno być przedłożone w oryginale. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty. 5. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oznakowanie granicy rezerwatu przyrody Czarne Doły
Dodano: 2024-04-22 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2024-03-04 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2024-01-18 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie
Dodano: 2023-12-04 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestrowanych w pow. jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tabl. rej. i ich zabezp. w sposób uniemożliwiający ponowne użycie
Dodano: 2023-11-17 - dostawa i montaż urządzeń dla zdania: „Budowa ścieżki edukacyjnej wokół jeziora Królewskiego w Krzyżu Wielkopolskim”
Dodano: 2023-07-11 - Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2023-01-11 - Wykonanie 4 tablic PCV i 15 plansz
Dodano: 2021-05-12 - Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Kalisza wraz ze świadczeniem usług dodatkowych
Dodano: 2021-01-29 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
Dodano: 2021-01-08