Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8418500 , fax. 059 8427111
- Data zamieszczenia: 2009-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Szarych Szeregów 14 14
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8418500, fax. 059 8427111
REGON: 77098093000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dźwigu platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie dźwigu platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 obejmujące następujący zakres prac: - roboty rozbiórkowe i demontażowe polegajace na fragmentarycznym wyburzeniu ścian zewnętrznych, wykonaniu otworów drzwiowych, które umożliwią wejście na poszczególne kondygnacje bezpośrednio z windy. -roboty związane z wykonaniem szybu windowego polegajace na robotach ziemnych przygotowawczych wykonywanych ręcznie,przełożeniu drenażu, zagęszczeniu podbudowy pod płytę fundamentową,wykonaniu płyty fundamentowej pod szybem dźwigowym, robót ciesielskich i zbrojarskich, betonowaniu płyty żelbetowej, montażu nadproży i zabetonowanie wieńców i trzpieni, montażu dźwigu,robotach izolacyjnych i posadzkarskich, wykonaniu pokrycia dachowego szybu maszynowni, robót tynkarskich, robót malarskich, obsadzeniu drzwi w szybie dźwigowym -montaż dźwigu wraz z wykonaniem zasilania elektrycznego dźwigu wraz uruchomieniem zamontowanego dźwigu oraz przeprowadzeniem odbioru urządzenia przez UDT - wywozu gruzu i uporządkowaniu terenu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień ( patrz rozdział 6.0 SIWZ) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (patrz rozdział 6.0 SIWZ) 3) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000,00 zł. (ubezpieczenie ma obowiązywać w trakcie trwania zamówienia). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o dyspozycje zawarte w SIWZ. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie; 4.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowania, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ, sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ, 5.uprawnienia kierownika budowy w specjalności budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 6.zaakceptowany projekt umowy sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ, 7.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 3 SIWZ. Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką Wykonawcy). W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 2 SIWZ. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 5.1 ust. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.slupsk.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH Z ZASTOSOWANIEM TECHNOLOGII ZDALNEGO STEROWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE W SKRZYDŁACH A i D BUDYNKU WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO ZLOKALIZOWANYM W GDAŃSKU PRZY UL. JANA BAŻYŃSKIEGO 4 WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ W OKRESIE GWARANCJI
Dodano: 2016-07-27 - Budowa zewnętrznej windy osobowej do budynku RDLP w Gdańsku, przy ul. Rogaczewskiego 9/19, wraz z dostawą i montażem urządzeń windy.
Dodano: 2016-04-14 - Dobudowa windy zewnętrznej w budynku Ośrodka Zdrowia w Baninie ul. Lotnicza 31
Dodano: 2016-03-09 - DOKOŃCZENIE MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Z UZYSKANIEM DOPUSZCZENIA DO EKSPLATACJI PRZEZ UDT, WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI ORAZ KONSERWACJĄ INSTALACJI I URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OKRESIE GWARANCJI, KTÓRYCH SERWISOWANIE I KONSERWACJA SĄ WYMAGANE PRZEPISAMI I ZALECENIAMI PRODUCENTA W CELU UTRZYMANIA CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI I ZACHOWANIA WARUNKÓW GWARANCYJNYCH.
Dodano: 2014-11-20 - Dobudowa zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych o udźwigu 630 kg (8 osób) do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Słupsku przy ul. Kościuszki 3
Dodano: 2014-11-14 - Dobudowa zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych o udźwigu 630 kg (8 osób) do budynku oraz przystosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Słupsku przy ul. Kościuszki 3
Dodano: 2014-10-16 - DOKOŃCZENIE MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Z UZYSKANIEM DOPUSZCZENIA DO EKSPLATACJI PRZEZ UDT, WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI ORAZ KONSERWACJĄ INSTALACJI I URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OKRESIE GWARANCJI, KTÓRYCH SERWISOWANIE I KONSERWACJA SĄ WYMAGANE PRZEPISAMI I ZALECENIAMI PRODUCENTA W CELU UTRZYMANIA CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI I ZACHOWANIA WARUNKÓW GWARANCYJNYCH ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WGDAŃSKU W PODZIALE NA ZADANIA ....
Dodano: 2014-10-09 - Dostosowanie głównego wejścia do budynku dla ruchu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 30
Dodano: 2014-09-15 - Wykonanie roboty budowlanej polegającej na dostawie i montażu dźwigu osobowego dostosowanego do użytkowania przez osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich w budynku przy ul. Młyńskiej 11 w Sopocie wybudowanym na potrzeby Sopockiego Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej
Dodano: 2014-08-06 - DOKOŃCZENIE MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Z UZYSKANIEM DOPUSZCZENIA DO EKSPLATACJI PRZEZ UDT, WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI ORAZ KONSERWACJĄ INSTALACJI I URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OKRESIE GWARANCJI, KTÓRYCH SERWISOWANIE I KONSERWACJA SĄ WYMAGANE PRZEPISAMI I ZALECENIAMI PRODUCENTA W CELU UTRZYMANIA CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI I ZACHOWANIA WARUNKÓW GWARANCYJNYCH ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WGDAŃSKU W PODZIALE NA ZADANIA ...
Dodano: 2014-07-25