Przetargi.pl
REMONT DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH Z ZASTOSOWANIEM TECHNOLOGII ZDALNEGO STEROWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE W SKRZYDŁACH A i D BUDYNKU WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO ZLOKALIZOWANYM W GDAŃSKU PRZY UL. JANA BAŻYŃSKIEGO 4 WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ W OKRESIE GWARANCJI

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH Z ZASTOSOWANIEM TECHNOLOGII ZDALNEGO STEROWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE W SKRZYDŁACH A i D BUDYNKU WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO ZLOKALIZOWANYM W GDAŃSKU PRZY UL. JANA BAŻYŃSKIEGO 4 WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ W OKRESIE GWARANCJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45313100-5. 2. Przedmiotem zamówienia jest: remont dwóch dźwigów osobowych z zastosowaniem technologii zdalnego sterowania przez osoby niepełnosprawne w skrzydłach A i D budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 4, wraz z serwisem, przeglądami i konserwacją w okresie gwarancji. 3. Opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry dźwigów określa załącznik nr 2 (do SIWZ). 4. Przedmiar robót - załącznik nr 10 (do SIWZ) należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ, opisie przedmiotu zamówienia lub Przedmiarze Robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i Nadzór Autorski. 6. Zakres prac dotyczący remontu istniejących dwóch dźwigów osobowych hydraulicznych z wymianą na dźwigi z napędem elektrycznym z maszynownią w nadszybiu wg obowiązujących norm PN EN 81-1: 2002, PN EN 81-28: 2004, PN EN 81-73: 2006 oraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. 7. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Remont istniejących dwóch dźwigów osobowych hydraulicznych produkcji MONITOR Sp A Włochy o nr. nr fabr: 288370/2008, nr UDT: 31-06-008330 Q=1000KG oraz o nr fabr: 288369/2008, nr UDT: 31-06-008328 Q=1000KG zainstalowanych w budynku Uniwersytetu Gdańskiego na Wydziale Nauk Społecznych w tym: 1) wykonanie dokumentacji w/w. dźwigów z uzgodnieniem w UDT, w tym dostosowanie do obowiązujących przepisów p.poż, 2) wymianę napędu dźwigów z hydraulicznego na elektryczny bezreduktorowy, 3) wymianę kpl. sterowania z instalacją, aparatami szybowymi na mikroprocesorowe z falownikiem, wymianę kaset wezwań i dyspozycji, 4) wykonanie sterowania dźwigów umożliwiające obsługę przez osoby pełnosprawne oraz osoby ze wszystkimi kategoriami niepełnosprawności występującymi na Uniwersytecie w tym przez: niewidomych i niedowidzących, nie słyszących i słabo słyszących oraz posiadających dysfunkcje narządów ruchu w zakresie regulowanym Załącznikiem B normy PN EN 81 - 70: 2005., 5) dostawę 10 pilotów z systemem do zdalnego sterowania, 6) wykonanie oświetlenia maszynowni i szybu zgodnie z normą PN EN 81-1: 2002, 7) montaż modułu łączności alarmowej ze służbami ratowniczymi zgodnie z PN EN 81-28: 2004 8) dostawę i montaż podzespołów modernizacyjnych, 9) umycie wszystkich elementów zanieczyszczonych olejem, 10) rozruch i uczestnictwo w badaniach po modernizacji z Urzędem Dozoru Technicznego, 11) dopuszczenie dźwigu do eksploatacji. 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej z pomiarami elektrycznymi w 2 egz., dostarczenie instrukcji obsługi, przeszkolenie pracowników Zamawiającego. 13) Dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej: - rysunki i opis techniczny dźwigów, oraz zasilania elektrycznego, wymagane pomiary, - DTR urządzeń, aprobaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne, - instrukcje obsługi. 8. Należy przewidzieć etapową realizację zadania. Możliwe jest wyłączenie tylko jednego dźwigu. W pierwszym etapie należy przeprowadzić remont dźwigu w skrzydle A budynku. 9. Przystąpienie do remontu dźwigu w skrzydle D budynku jest możliwe po oddaniu do eksploatacji Zamawiającemu dźwigu w skrzydle A budynku. 10. Kompatybilność: System zdalnego sterowania windami musi być w 100% kompatybilny transmisyjnie (podczerwień) i funkcjonalnie z systemem zainstalowanym w windzie na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego i przy odbiorze będzie podlegał sprawdzeniu przy pomocy wózka inwalidzkiego C1000DS będącego na wyposażeniu Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UG, oraz wózka B500 będącego na wyposażeniu Wydziału Nauk Społecznych UG. Szczegóły techniczne zastosowanych tam protokołów i kodowania znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia. Indywidualny pilot do zdalnej obsługi dźwigu, może być wypożyczony przez Wykonawcę od Administratora budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UG. 11. Zamówienie obejmuje również serwis, przeglądy i konserwację oraz utrzymywanie w ciągłej sprawności wszystkich instalacji dźwigów wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie trwania gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami w wysokości nie mniejszej niż 8% łącznej wartości robót remontowych. 12. Wykonawca zapewni comiesięczny serwis, przeglądy i konserwację dźwigów w okresie gwarancji - płatne w okresach miesięcznych na podstawie kontrolek z przeprowadzonych przeglądów potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. 13. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: do 2 godzin, maksymalny czas naprawy liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy 14 dni roboczych. 14. Wymagany okres gwarancji: nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż. 60 miesięcy - od daty zakończenia czynności odbioru końcowego. 15. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.400,00 PLN (słownie: osiem tysięcy czterysta złotych). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r, poz. 1804 z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: 8. BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-112/16/ZZ na remont dwóch dźwigów osobowych z zastosowaniem technologii zdalnego sterowania przez osoby niepełnosprawne w skrzydłach A i D budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 4, wraz z serwisem, przeglądami i konserwacją w okresie gwarancji. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert (rozdział X SIWZ), znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 4, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach