Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego współpracującego z istniejącą instalacją automatycznej sygnalizacji pożaru w budynku Domu Studenta Nr 3 w Koszalinie ul. Rejtana 11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego współpracującego z istniejącą instalacją automatycznej sygnalizacji pożaru w budynku Domu Studenta Nr 3 w Koszalinie ul. Rejtana 11 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - termin płatności 21 dni, - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówienia na roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia jak w niniejszym postępowaniu, - zapewniają okres gwarancji na wykonane roboty 3 lata, - spełniają wymagania określone w SIWZ, przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ ( pkt 8.4). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich pięciu lat (min. 2) o zakresie , podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje)- min 2 roboty - na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4) Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów itp., w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i przebudowę budynku żłobka wg zaleceń ekspertyzy technicznej ds. zabezpieczeń pożarowych w budynku żłobka Krasnal przy ul. Bogusława X 18 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-06-24 - Remont i przebudowa budynku żłobka wg zaleceń ekspertyzy technicznej ds. zabezpieczeń pożarowych w budynku żłobka Krasnal przy ul. Bogusława X 18 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-06-09 - Wymiana instalacji sygnalizacji alarmu pożaru SSP w budynkach: część 1 - Drugiego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, część 2 - Izby Skarbowej w Szczecinie
Dodano: 2016-04-13 - Przebudowa instalacji elektrycznej na terenie administrowanym przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim, w sposób umożliwiający wyłączenie zasilania na wypadek pożaru.
Dodano: 2016-03-04 - PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA TERENIE SKŁADÓW CYBOWO I DRAWNO, W SPOSÓB UMOŻLIWIAJĄCY WYŁĄCZENIE ZASILANIA NA WYPADEK POŻARU Znak postępowania - 864/2015
Dodano: 2015-09-30 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu przeciwpożarowego w hali sortowni RZGO w Słajsinie
Dodano: 2015-08-19 - Wykonanie przeciwpożarowego systemu DSO w S. U. PERŁA BAŁTYKU na kondygnacjach od parteru do III piętra.
Dodano: 2015-07-31 - Przystosowanie Internatu Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza do przepisów ochrony ppoż. - system oddymiania
Dodano: 2013-04-26 - Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i grawitacyjnego systemu oddymiania w Szpitalu w Szczecinku
Dodano: 2013-04-10 - Roboty budowlane w budynkach koszarowych nr 5 i 16 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. 4-go Marca w Koszalinie (PKOB 1274).
Dodano: 2013-02-15