Przetargi.pl
Dostawa reflektometru optycznego z wyposażeniem

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa reflektometru optycznego z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje: przeniesienie własności, transport (dostarczenie), rozładunek, wniesienie oraz montaż i uruchomienie reflektometru we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Instytutu Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Wydziału Elektrycznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 71-126 Szczecin, ul. 26 Kwietnia 10, oraz dostarczenie dokumentacji użytkownika (co najmniej w języku angielskim)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (tekst ujednolicony Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 i ustawy z dnia 04.09.2008 o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw) tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w związku z zaistnieniem okoliczności , o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 - 9 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty a. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tj. podmiot zagraniczny), w miejsce dokumentów wskazanych powyżej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 2. Dokument, o których mowa w ust. 2 A pkt 1 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa w rozdziałach jak poniżej wykonawca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski. Za spełnienie warunku uczestnictwa w tej części zamawiający uzna złożenie wszystkich wymaganych dokumentów, odpowiednio do formy prawnej wykonawcy. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty Zamawiający nie wymaga w tym postępowaniu przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie okres. Za spełniony warunek uczestnictwa w postępowaniu Zamawiający uzna treść Oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP. C. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) przedłożenie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw aparatury badawczej (naukowej) o wartości jednorazowej dostawy przekraczającej kwotę 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru) wystawione przez odbiorców zamówień objętych wykazem, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, potwierdzające, iż zamówienia te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uczestnictwa w tej części zamawiający uzna złożenie wykazów: ? zawierającego co najmniej jedną dostawę (jak w pkt a) potwierdzoną referencją (pkt b)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach