Przetargi.pl
Wykonanie działań promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. „Zakup autobusów niskoemisyjnych, modernizacja zajezdni autobusowej MZK Piła Sp. z o.o. w Pile i rozbudowa infrastruktury dla potrzeb komunikacji miejskiej”

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Łączna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672139701 , fax. 672139702
  • Data zamieszczenia: 2017-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile
    Łączna 4
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672139701, fax. 672139702
    REGON: 570905018
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie działań promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. „Zakup autobusów niskoemisyjnych, modernizacja zajezdni autobusowej MZK Piła Sp. z o.o. w Pile i rozbudowa infrastruktury dla potrzeb komunikacji miejskiej”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej projekt, realizowana w okresie od maja 2017 r. do marca 2018 r. wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych. Na kampanię informacyjno-promocyjną składa się w szczególności: zakup i produkcja kampanii w mediach, produkcja zewnętrznych nośników informacyjnych, zakup i produkcja zewnętrznych nośników reklamowych, kampania w Internecie, obsługa kanałów w mediach społecznościowych, produkcja materiałów informacyjno-promocyjnych oraz wsparcie obsługi PR. II. Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie: 1. Spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście. 2. Pozycjonowanie eventów MZK Piła Sp. z o.o. jako wydarzeń miejskich z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie ekologii, promocji zdrowego stylu życia. 3. Marka komunikacji miejskiej ma być kojarzona i promowana jako wygodny sposób przemieszczania się w mieście. 4. Opis działań, założenia, cele kampanii informacyjno – promocyjnej, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić i opisać w ofercie. Kampania swoim zasięgiem powinna obejmować Piłę i okolice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach