Przetargi.pl
Wykonanie internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga” 2018

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga” 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Aktualizacja treści i modyfikacja strony internetowej dedykowanej potencjalnym studentom zainteresowanym podjęciem nauki w Poznaniu, zwanej dalej „stroną internetową”. Strona internetowa powinna bazować na funkcjonującym obecnie serwisie www.poznanprzyciaga.pl (powinna wykorzystywać przygotowane wcześniej moduły) w zakresie następujących modułów: a) opis ogólny miasta (zmiana danych statystycznych w uzgodnieniu z Zamawiającym), b) opis najciekawszych miejsc w mieście wraz z mapką (aktualizacja adresów i dodanie maks. 5 nowych miejsc na mapie wraz z opisem), c) opisy sylwetek młodych ludzi sukcesu z Poznania (aktualizacja treści i dodanie maks. 5 nowych sylwetek), d) opisy uczelni i kierunków studiów (aktualizacja treści i zdjęć w uzgodnieniu z 25 uczelniami – namiary na osoby kontaktowe przekaże Zamawiający), e) aktualności – działania zawiązane z kampanią (dodanie minimum 10 newsów w ciągu trwania kampanii), f) kontakt (zmiana zawartości modułu, dodanie maks. 2 zdjęć) g) dołączenie polityki prywatności dostarczonej przez Zamawiającego. 2. Monitorowanie przez okres realizacji zamówienia strony internetowej wg standardowych mierników (statystyk): liczba wejść, liczba użytkowników, liczba stron na sesję, średni czas pobytu na stronie, współczynnik odrzuceń, liczba nowych użytkowników, liczba powracających użytkowników. Strona internetowa jest dostosowana do korzystania w wersji mobilnej (smartfon, tablet) i musi taka pozostać w trakcie realizacji zamówienia, którego dotyczy niniejsze postępowanie. 3. Realizacja internetowej kampanii reklamowej, w tym: a) opracowanie media planu rozumianego jako szczegółowy plan wykorzystania mediów w kampanii reklamowej zawierający co najmniej: analizy zasięgu i częstotliwości oraz koszty emisji reklam. Celem jest jak najskuteczniejsze wypromowanie strony poznanprzyciaga.pl rozumiane jako wzrost liczby odwiedzających stronę. Kampania powinna być realizowana w portalach dostosowanych do grupy docelowej, np. w mediach społecznościowych oraz w sieci google wg rekomendacji Wykonawcy, z naciskiem na kanały interaktywne, nowoczesne, z najlepszym dopasowaniem do grupy docelowej. Minimalne wymagania odnośnie kanałów promocji: - posty sponsorowane na Facebooku oraz Instagramie, - reklama w aktualnościach na FB, - Google AdWords b) zaproponowanie koncepcji i realizacja działań aktywizujących Internautów skupionych wokół wyboru ścieżki i miejsca studiów (np. działanie angażujące na Snapchacie, Facebooku lub Instagramie). Konieczne jest zaprezentowanie Poznania jako ciekawego miejsca do studiowania, przy użyciu oryginalnego kontentu, np. ciekawej prezentacji miasta. Zamawiający zastrzega, że ww. działanie nie może być głównym elementem kampanii i sugeruje wykorzystanie organicznego zasięgu wynikającego z atrakcyjności tematu. c) opracowanie propozycji layoutów reklamowych i tekstowych do kampanii oraz ich produkcja. Layout musi być spójny z graficzną koncepcją strony internetowej oraz projektami z lat ubiegłych, które dostarczy Zamawiający. Minimalna liczba formatów: 10 d) zakup powierzchni reklamowej w zaproponowanych w media planie, o którym mowa w pkt a) kanałach promocji. e) monitorowanie internetowej kampanii reklamowej wg standardowych mierników (statystyki): liczba wyświetleń i liczba użytkowników unikalnych f) moderowanie kampanii na bieżąco, weryfikowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, założeń na podstawie statystyk strony (tzw. optymalizacja). 4. Opracowanie raportu efektywności Internetowej kampanii reklamowej w oparciu o wartości mierników, o których mowa w pkt 2) i 3 e) i przekazanie go Zamawiającemu w formie papierowej (2 egz.) oraz elektronicznej (plik Word). Grupa docelowa: Młodzież w wieku 17-20 lat, przede wszystkim maturzyści i uczniowie szkół ponadgimnazjalnych - kandydaci na studia, mieszkający na terenie województw: wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie, łódzkie, opolskie, pomorskie. Działania kierowane są do uczniów planujących studia w roku akademickim 2019/2020. 5. Zamawiający wymaga, żeby strona internetowa w trakcie realizacji zamówienia, którego dotyczy postępowanie, została wyświetlona min. 28 tys. razy przez min. 20 tys. unikalnych użytkowników. Zamawiający wymaga, żeby w trakcie realizacji zamówienia, którego dotyczy postępowanie, reklamy zostały wyświetlone minimum 4 mln razy, docierając z przekazem do minimum 1,5 mln unikalnych użytkowników. 6. Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć Koncepcję internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga”, zwanej dalej „Koncepcją” zawierającej co najmniej: • propozycję media planu zawierającego co najmniej: informacje określone w pkt 3a) oraz wskazanie liczby wyświetleń strony internetowej i reklam oraz liczby unikalnych użytkowników, co do których Wykonawca zobowiązuje ich osiągnięcie w trakcie trwania umowy. Minimalne liczby wyświetleń strony i reklam oraz liczby unikalnych użytkowników Zamawiający określił w pkt 5) • propozycję działań aktywizujących Internautów skupionych wokół wyboru ścieżki i miejsca studiów, o której mowa w pkt 3 b) Przygotowując Koncepcję internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga” Wykonawca powinien zapoznać się z założeniami i celami kampanii określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ. Jeżeli oferta nie będzie zawierała ww. Koncepcji lub gdy Koncepcja nie będzie gwarantowała minimów określonych przez Zamawiającego, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Koncepcja internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga” 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach