Przetargi.pl
Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia:Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013 Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.21-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013. 1.1. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. PROJEKT BUDOWLANY OBIEKT: DWA PLACE SPORTOWE ADRES: 82-300 ELBLĄG UL. MAZURSKA, działka nr 186/2,830 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w lit. A. zawarta jest w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ. B. PRZEDMIAR:Przedmiar robót Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Budowa: Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Obiekt lub rodzaj robót: Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Zamawiający informuje, że przedmiar robót zawarty jest w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ. C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT:SPECYFIKACJA TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: DWA PLACE SPORTOWE ADRES:82-300 ELBLĄG UL. MAZURSKA, działka nr 186/2 Zamawiający informuje, że specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawarta jest w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje:1) Budowę boiska do gry w siatkówkę i tenisa ziemnego o wymiarach 19,26 m x 32,26 m, o powierzchni 621,33 m2 a. podbudowa przepuszczalna b. nawierzchnia poliuretanowa c. wyposażenie:a) słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt. b) siatka do siatkówki całoroczna - 1 szt. 2) Budowę boiska do gry w koszykówkę i piłkę ręczną o wymiarach: 19,26 m x 32,26 m, o powierzchni 621,33 m2 a. podbudowa przepuszczalna b. nawierzchnia poliuretanowa c. wyposażenie do piłki koszykowej:a) obręcz do koszykówki uchylna standard i siatka do obręczy - 2 szt. b) tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 cm x 180 cm - 2 szt. c) mechanizm regulacji wysokości - 2 szt. d) stojak stalowy ocynkowany dwusłupowy o wysięgu 225 cm w tulejach - 2 szt. d. wyposażenie do piłki ręcznej:a) bramki stalowe (3 m x 2 m) montowane w tulejach - 2 szt. b) siatki do bramek - 2 szt. 3) Ogrodzenie terenu a. ogrodzenie panelowe boiska do gry w koszykówkę i piłkę ręczną b. ogrodzenie siatką boiska do gry w siatkówkę i tenisa ziemnego c. furtki i bramy d. piłkochwyty 4) Oświetlenie terenu 5) Monitoring boisk 6) Chodniki Ciągi komunikacyjne o powierzchni ok. 248,50 m2 - wykonane z kostki brukowej o gr. min. 6 cm, na podsypce piaskowo - cementowej, zamknięte obrzeżem betonowym. 7) Kanalizację deszczową (drenaż pod płytami boisk) 8) Odwodnienie powierzchni boisk 9) Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej:Tablica informacyjna wraz z regulaminem korzystania z kompleksu sportowego. Tablica musi być umieszczona w widocznym miejscu, wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0, 7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: Usługi Budowlane COR - CAD Piotr Koroblewski z siedzibą przy ul. Dębowej 1 w Pasłęku (14-400). 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1)Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2)Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem obiektu do użytkowania. 3)W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ. 4) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647(1) - Kodeksu Cywilnego. 5) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty oraz przekazania ww. umów Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 6) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego:- ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu uproszczony kosztorys robót budowlanych w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia. 8) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 9) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 10)Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi inspektor nadzoru robót budowlanych. 11)Wykonawca przekaże Zamawiającemu uproszczony kosztorys robót budowlanych w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -w pieniądzu,-w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach