Przetargi.pl
Budowa obiektu lekkoatletycznego - Orlika Lekkoatletycznego w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu lekkoatletycznego - Orlika Lekkoatletycznego w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Budowa obiektu lekkoatletycznego - Orlika Lekkoatletycznego w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej Zamówienie realizowane jest w części w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2015. Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.21-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 2. Zakres zamówienia. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu lekkoatletycznego - Orlika Lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej Nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu. 2.2. Zakres zamówienia Etapu I obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, 2) wykonanie kanalizacji deszczowej oraz podłączenie odwodnienia boisk, 3) budowę boiska wielofunkcyjnego o pow. 613,11 m2 wraz z wyposażeniem: - wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 szt. tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm - 2 szt. mechanizm regulacji wysokości - 2 szt. konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 szt. - wyposażenie do piłki siatkowej: słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt. siatka do siatkówki - 1 szt. - wyposażenie do piłki ręcznej: bramki stalowe (3x2m) montowane w tulejach - 2 szt. siatki do bramek - 2 szt. 4) budowę boiska trawiastego (trawa z rolki) o pow. 906,6 m2 wraz z pielęgnacją trawy przez okres 12 miesięcy, 5) wykonanie obrzeży wokół boisk oraz na ciągach komunikacyjnych, 6) budowę nawierzchni z kostki betonowej, 7) wykonanie ogrodzenia boisk - piłkochwyty, 8) budowę oświetlenia. 2.3. Zakres zamówienia Etapu II obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, 2) budowę czterotorowej bieżni okrężnej poliuretanowej o długości 200 m, 3) budowę bieżni prostej o długości 80 m wraz z wybiegami, 4) wykonanie odwodnienia liniowego, 5) budowę skoczni do skoku w dal o długości rozbiegu 40 m, 6) budowę rzutni do pchnięcia kulą, 7) budowę chodników z kostki betonowej, 8) dostawę wyposażenia lekkoatletycznego dla poszczególnych dyscyplin sportowych w tym: bloki startowe, taśmę do wyznaczania linii o szer. 50 mm, kule do pchnięcia. 2.4. Wykonawca wykona: 1. tablicę informacyjną o realizacji zadania zgodnie z programem Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej: -tablica informacyjna musi zawierać informacje: logo programu, tytuł programu, źródła finansowania oraz tytuł inwestycji. -musi być umieszczona w widocznym miejscu, wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). 2. tablicę informacyjną o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015: -tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych wg wzoru Zamawiającego oraz posiadać wymiary: szer. 400 mm x wys. 300 mm. 3. tablicę z regulaminem użytkowania obiektu lekkoatletycznego: -tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). Wykonawca przed montażem przedstawi Zamawiającemu wzory tablic do akceptacji. 2.5. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: Usługi Budowlane COR - CAD Piotr Koroblewski z siedzibą przy ul. Dębowej 1 w Pasłęku (14-400). A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PROJEKT BUDOWLANY Obiekt: ORLIK LEKKOATLETYCZNY w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu Adres: Elbląg, ul. Modlińska 39, działka nr 1138 2) PRZEDMIAR ROBÓT - PRZEDMIAR ROBÓT ETAP 1/2 Obiekt: ORLIK LEKKOATLETYCZNY w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu Adres: Elbląg, ul. Modlińska 39, działka nr 1138 - PRZEDMIAR ROBÓT ETAP 2/2 Obiekt: ORLIK LEKKOATLETYCZNY w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu Adres: Elbląg, ul. Modlińska 39, działka nr 1138 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Obiekt: ORLIK LEKKOATLETYCZNY w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu Adres: Elbląg, ul. Modlińska 39, działka nr 1138 2.6. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w lit. A. i B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 3. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 4. Oferta powinna zawierać: a) wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz przedmiarów, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłaty za czynności odbiorowe, itp., b) podstawą do ustalenia ceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny dla zakresu robót określonego w § 1 ust. 2 przedmiotu zamówienia opisanego we wzorze Umowy stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiarów z natury. 5. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 6. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu warunki techniczne/technologię wykonania nawierzchni poliuretanowej określoną przez producenta nawierzchni. 8. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 9. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 10. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej. 11. Zamawiający wymaga, aby elementy przedmiotu zamówienia zostały zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót i dostaw. 13. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 14. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach