Przetargi.pl
BUDOWA BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ PRZY KOMPLEKSIE SPORTOWYM MOJE BOISKO ORLIK 2012 W MIŁOMŁYNIE

Gmina Miłomłyn ogłasza przetarg

  • Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Twarda 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6425801, 642 58 08 , fax. 089 6425802
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłomłyn
    ul. Twarda 12 12
    14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6425801, 642 58 08, fax. 089 6425802
    REGON: 51074368600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@milomlyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ PRZY KOMPLEKSIE SPORTOWYM MOJE BOISKO ORLIK 2012 W MIŁOMŁYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa bieżni lekkoatletycznej przy kompleksie sportowym MOJE BOISKO -ORLIK-2012 w Miłomłynie. Zakres prac obejmuje: I etap : - wykonanie skoczni w dal - wykonanie rzutni do pchnięcia kulą Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. - wyposażenie - szczegółowy opis przedmiotu wyposażenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. II etap: - wykonanie bieżni lekkoatletycznej - wykonanie ogrodzenia kompleksu Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. - wykonanie tablicy informacyjnej o realizacji zadania zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej dostępnymi na stronie Ministerstwa Sportu i Turystyki. Wykonawca przed montażem tablicy przedstawi Zamawiającemu wzór tablicy do akceptacji. 2. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecze budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) obsługę geodezyjną, wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów i badań w tym badań czynników szkodliwych dla zdrowia wydzielanych przez materiały budowlane; 3) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 5) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy należy ponieść w związku z realizacją zamówienia. 3. Na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót należy wykonać wszelkie roboty budowlane, także roboty nie ujęte w dokumentacji, a których wykonanie jest konieczne do prawidłowej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego wykonawca w celu prawidłowej kalkulacji wynagrodzenia, nie może jako podstawy przyjmować danych zawartych w przedmiarach. Przedmiary robót, które odczytywane są łącznie ze wszystkimi częściami dokumentacji projektowej mogą stanowić materiał pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny, w związku z przyjętą przez zamawiającego zasadą wynagrodzenia ryczałtowego. 4. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem niniejszego przetargu oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Zastosowane nawierzchnie muszą posiadać: a) badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02 ( lub rekomendację techniczną Instytutu Techniki Budowlanej lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium akredytowanego przez IAAF, potwierdzającego wymagane normą parametry oferowanej nawierzchni); b) badania potwierdzające trwałość wyrobu na działanie mrozu (mrozoodporność); c) atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA; d) autoryzację producenta danej nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy danej inwestycji wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielanej przez producenta na ta nawierzchnię; e) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta. 6. Nawierzchnie powinny być instalowane zgodnie z instrukcjami producenta oraz projektem technicznym opracowanym dla określonego zastosowania. 7. Planując wykonanie robót, w szczególności nawierzchni syntetycznych, należy wziąć pod uwagę zalecenia dotyczące warunków prowadzenia robót, w szczególności minimalnej temperatury oraz wilgotności powietrza. 8. Wszystkie roboty winne być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną. 9. Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych w miejscu, gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 10. Podane ewentualne w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi i przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 4.000,00zł słownie: cztery tysiące złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Iławie, Oddział w Miłomłynie Nr 75 8831 1025 2003 0000 0228 0003 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Budowa bieżni lekkoatletycznej przy kompleksie sportowym Moje Boisko Orlik 2012 w Miłomłynie. 5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium, winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milomlyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach