Przetargi.pl
Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013 Przedmiot główny:CPV: 45. 21.22.21-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów sportowych przy ul. Mazurskiej w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013. 1.1.Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. PROJEKT BUDOWLANY OBIEKT: DWA PLACE SPORTOWE ADRES:82-300 ELBLĄG UL. MAZURSKA, działka nr 186/2,830 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w lit. A. zawarta jest w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ. B. PRZEDMIAR: Przedmiar robót Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Budowa: Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Obiekt lub rodzaj robót: Dwa place sportowe przy ul.Mazurskiej dz.nr 186/2 Zamawiający informuje, że przedmiar robót zawarty jest w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ. C.SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT:SPECYFIKACJA TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: DWA PLACE SPORTOWE ADRES:82-300 ELBLĄG UL. MAZURSKA, działka nr 186/2 Zamawiający informuje, że specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawarta jest w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ. 2.Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje:1)Budowę boiska do gry w siatkówkę i tenisa ziemnego o wymiarach 19,26 m x 32,26 m, o powierzchni 621,33 m2 a.podbudowa przepuszczalna b.nawierzchnia poliuretanowa c. wyposażenie: a)słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt. b)siatka do siatkówki całoroczna - 1 szt. 2)Budowę boiska do gry w koszykówkę i piłkę ręczną o wymiarach: 19,26 m x 32,26 m, o powierzchni 621,33 m2 a.podbudowa przepuszczalna b.nawierzchnia poliuretanowa c. wyposażenie do piłki koszykowej:a)obręcz do koszykówki uchylna standard i siatka do obręczy - 2 szt. b)tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 cm x 180 cm -2 szt. c)mechanizm regulacji wysokości - 2 szt. d)stojak stalowy ocynkowany dwusłupowy o wysięgu 225 cm w tulejach - 2 szt. d.wyposażenie do piłki ręcznej: a) bramki stalowe (3 m x 2 m) montowane w tulejach - 2 szt. b)siatki do bramek - 2 szt. 3)Ogrodzenie terenu a.ogrodzenie panelowe boiska do gry w koszykówkę i piłkę ręczną b.ogrodzenie siatką boiska do gry w siatkówkę i tenisa ziemnego c. furtki i bramy d.piłkochwyty 4)Oświetlenie terenu 5)Monitoring boisk 6)Chodniki Ciągi komunikacyjne o powierzchni ok. 248,50 m2 - wykonane z kostki brukowej o gr. min. 6 cm, na podsypce piaskowo - cementowej, zamknięte obrzeżem betonowym. 7)Kanalizację deszczową (drenaż pod płytami boisk) 8)Odwodnienie powierzchni boisk 9)Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej:Tablica informacyjna wraz z regulaminem korzystania z kompleksu sportowego.Tablica musi być umieszczona w widocznym miejscu, wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0, 7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: Usługi Budowlane COR - CAD Piotr Koroblewski z siedzibą przy ul. Dębowej 1 w Pasłęku (14-400). 3.Wymagania i warunki wykonania zamówienia:1)Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2)Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem obiektu do użytkowania. 3)W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ. 4)W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647(1) - Kodeksu Cywilnego. 5) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty oraz przekazania ww. umów Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 6)W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 7)Wykonawca przekaże Zamawiającemu uproszczony kosztorys robót budowlanych w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia. 8)Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 9)Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 10)Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi inspektor nadzoru robót budowlanych. 11)Wykonawca przekaże Zamawiającemu uproszczony kosztorys robót budowlanych w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia. 4.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach