Przetargi.pl
WYKONANIE DROGOWYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH W 2013R.: 1. Budowa drogi przy przedszkolu nr 2 w Myszkowie; 2. Budowa drogi łączącej ul. Wyzwolenia z ul. Batalionów Chłopskich

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE DROGOWYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH W 2013R.: 1. Budowa drogi przy przedszkolu nr 2 w Myszkowie; 2. Budowa drogi łączącej ul. Wyzwolenia z ul. Batalionów Chłopskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących drogowych zadań inwestycyjnych gminy Myszków, zlokalizowanych na terenie miasta Myszkowa: 1) Budowa drogi przy przedszkolu nr 2 w Myszkowie; 2) Budowa drogi łączącej ul. Wyzwolenia z ul. Batalionów Chłopskich; 3. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych przez Wykonawców. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. 4. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na następujące dwie części odpowiadające poszczególnym zadaniom inwestycyjnym: 1) Część 1: Budowa drogi przy przedszkolu nr 2 w Myszkowie; 2) Część 2: Budowa drogi łączącej ul. Wyzwolenia z ul. Batalionów Chłopskich. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - Budowa drogi przy przedszkolu nr 2 w Myszkowie: 1) Kody CPV dotyczące zamówienia: a) 45 11 12 00 - 0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45 23 31 20 - 6: Roboty w zakresie budowy dróg, c) 45 23 32 90 - 8: Instalowanie znaków drogowych. 2) Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Droga o długości 199,82 m o przekroju ulicznym ograniczonym z obu stron krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100 ułożonym na ławie betonowej wykonanej z betonu C12/15. Zjazd publiczny na drogę DW 793 z wyokrąglonymi krawędziami jezdni łukiem o promieniu R=5,00 m. Na krawędzi jezdni na długości zjazdu na drogę wewnętrzną oraz parking do kościoła należy wykonać krawężnik najazdowy o wymiarach 20x20x100 osadzony na ławie betonowej C12/15. Na krawędzi jezdni pomiędzy zjazdami z DW 793 należy wykonać krawężnik 20x30x100cm wyniesiony na wysokość 12cm w celu uniemożliwienia parkowania na krawędzi DW 793. Zakończenie drogi w końcowym odcinku stanowi plac manewrowy o wymiarach 12,5m x 12,5m dla pojazdów samochodowych. Zestawienie powierzchni do zainwestowania: ­jezdnia z betonu asfaltowego 58,00 m2, ­ jezdnia drogi wewnętrznej z brukowej kostki betonowej: 1.150,00 m2, ­chodnik z betonowej kostki brukowej koloru szarego: 130,00 m2, ­wjazdy z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego: 25,00 m2, ­powierzchnia terenów zielonych: 465,00 m2, łączna powierzchnia inwestycji: 1.828,00 m2. Konstrukcja nawierzchni jezdni DW 793 o szerokości 1,00m: ­warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (AC 11S) 0/11,2mm o gr. 5cm, ­ warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (AC 16 W) 0/16mm o gr. 8cm, ­podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/22mm o gr. 12cm, ­ podbudowa pomocnicza z chudego betonu C12/15 w dwóch warstwach 20 i 15 cm z przyśpieszaczem wiązania o gr. 35cm, ­warstwa odcinająca z pisaku gruboziarnistego wsp. K>8m3/dobę o gr. 15cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej: ­warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Holland koloru szarego o gr. 8cm, ­podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 3 cm, ­warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - tłuczeń o gr. 25 cm, ­warstwa mrozoodporna z piasku gruboziarnistego wsp. K>8m3/dobę o gr. 15. Konstrukcja nawierzchni chodników: ­warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Holland koloru szarego o gr. 8 cm, ­podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 3 cm, ­ warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - tłuczeń o gr. 15 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: ­warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Holland koloru czerwonego o gr. 8 cm, ­podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 3 cm, ­ warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - tłuczeń o gr. 20 cm. 3) Ogólny opis robót przewidzianych do wykonania: Realizacja zadania inwestycyjnego polega na:­ budowie drogi,­ budowie zjazdów, zabezpieczeniu sieci oraz urządzeń obcych. Roboty, podlegające wykonaniu, można podzielić na: ­prace przygotowawcze: geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, prace związane z zabezpieczeniem ruchu drogowego (czasowe zmiany w istniejącej organizacji ruchu), rozebranie istniejących elementów drogi wraz z wywiezieniem z placu budowy. ­ roboty realizacyjne przy budowie drogi: korytowanie pod projektowaną konstrukcję nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, odwonienie korpusu drogowego, regulacja pionowa włazów kanałowych, studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych i gazowych, zabezpieczenie kabli w ziemi, wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, wykonanie ławy pod krawężniki, ułożenie krawężnika, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi, chodników oraz zjazdów, wykonanie nawierzchni drogi, chodników oraz zjazdów, ­prace związane z docelową organizacją ruchu, ­humusowanie i obsianie nasionami traw. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, na którą składają się: 1) projekt budowlany, 2) informacja o planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) operat wodno-prawny, 4) dokumentacja badań geotechnicznych, określająca warunki gruntowo-wodne dla potrzeb modernizacji ulicy Pułaskiego w Myszkowie, 5) projekt wykonawczy, 6) projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 7) projekt docelowej organizacji ruchu, 8) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 9) przedmiar robót. 5) Istotne dokumenty umożliwiające realizację zamówienia: a) decyzja nr 408/11 z dnia 20.06.2011r., wydana przez Starostę Myszkowskiego, zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę Budowa drogi przy przedszkolu nr 2 w Myszkowie, b) decyzja nr 46/10/C z dnia 30.11.2010r., wydana przez Wojewodę Śląskiego, zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę Zjazdu publicznego włączającego niepubliczną drogę wewnętrzną do drogi wojewódzkiej nr 793 ul. Pułaskiego w Myszkowie wraz z przebudową istniejących zjazdów, c) decyzja nr OŚR 6223/26/10 z dnia 30.06.2010r. wydana przez Starostę Myszkowskiego, udzielająca Gminie Myszków pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód w zakresie odprowadzania ścieków opadowych i roztopowych, pochodzących z odwodnienia Przedszkola nr 2 przy ul. Pułaskiego 7 w Myszkowie, drogi wewnętrznej, oraz dachu budynku MTBS przy ul. Pułaskiego 7 w Myszkowie, istniejącym wylotem do rzeki Warty. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Budowa drogi łączącej ul. Wyzwolenia z ul. Batalionów Chłopskich: 1) Kody CPV dotyczące zamówienia: a) 45 11 12 00 - 0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45 23 31 20 - 6: Roboty w zakresie budowy dróg, c) 45 23 32 90 - 8: Instalowanie znaków drogowych. 2) Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Drogę o długości 87,90m należy wykonać o przekroju ulicznym ograniczonym z obu stron krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm ułożonym na ławie betonowej wykonanej z betonu C12/15. Przy zjeździe na ul. Wyzwolenia zostały wyokrąglone krawędzie jezdni łukiem o promieniu R= 5,00m. Na krawędzi jezdni na długości zjazdu na drogę należy wykonać krawężnik najazdowy o wymiarach 15x22x100cm, osadzony na ławie betonowej z betonu C12/15. Na zjeździe na ul. Batalionów Chłopskich zaprojektowany został zjazd z elementu betonowego o skosach 1:1 na długości 2,00m. Zestawienie powierzchni do zainwestowania: ­ jezdnia z betonu asfaltowego: 500,00 m2, ­ powierzchnia terenów zielonych: 175,00 m2, łączna powierzchnia inwestycji: 675,00 m2. Konstrukcja nawierzchni jezdni: ­ warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (AC 11S) 0/11,2mm o gr. 5cm, ­ warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (AC 22 P) 0/22mm o gr. 9cm, ­podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 mm - tłuczeń gr. 20cm, ­stabilizacja istniejącego podłoża cementem w-wa górna Rm = 2,5 MPa o gr. 15 cm, ­stabilizacja istniejącego podłoża cementem w-wa dolna Rm = 1,5 MPa o gr. 15 cm, ­warstwa odcinająca z pisaku gruboziarnistego wsp. K>8m3/dobę o gr. 15 cm 3) Ogólny opis robót przewidzianych do wykonania: Realizacja zadania inwestycyjnego polega na: ­budowie drogi, ­przebudowie zjazdów, ­zabezpieczeniu sieci oraz urządzeń obcych. Roboty podlegające wykonaniu, można podzielić na: ­prace przygotowawcze: geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, prace związane z zabezpieczeniem ruchu drogowego (czasowe zmiany w istniejącej organizacji ruchu) - roboty realizacyjne zabezpieczenia sieci, ­roboty realizacyjne przy budowie drogi: roboty ziemne, korytowanie pod projektowaną konstrukcję nawierzchni, wykonanie stabilizacji istniejącego podłoża cementem, wykonanie ławy pod krawężniki, ułożenie krawężnika, ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni drogi, ułożenie warstwy ścieralnej, ­prace związane z docelową organizacją ruchu drogowego, ­ prace wykończeniowe: plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem nasionami traw. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, na którą składają się: a) projekt budowlano-wykonawczy: branża drogowa, b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: branża drogowa, c) przedmiar robót. 5) W projekcie budowlano wprowadza się następujące zmiany: a) strona 59 tabela - Konstrukcja nawierzchni: ­w projekcie jest: Stabilizacja istniejącego podłoża cementem warstwa górna RM=5,5 MPa, ­w projekcie powinno być: Stabilizacja istniejącego podłoża cementem warstwa dolna Rm= 1,5 MPa; b) strona 48 pkt.1.3 ppkt.3 - skreśla się tekst ułożenie obrzeży betonowych. 6) W przedmiarze robót wprowadza się następujące zmiany: a) pozycja nr 38: ­ w przedmiarze jest: Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 15 cm wykonywane mieszarkami doczepnymi - ilość 500 m2, ­ w przedmiarze powinno być: Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 15 cm wykonywane mieszarkami doczepnymi - warstwa dolna Rm = 1,5 MPa - ilość 500 m2. b) Pozycja nr 39: ­ w przedmiarze jest: Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 15 cm wykonywane mieszarkami doczepnymi - ilość 500 m2, ­ w przedmiarze powinno być: Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 15 cm wykonywane mieszarkami doczepnymi - warstwa górna Rm = 2,5 MPa - ilość 500 m2. 7) Istotne dokumenty umożliwiające realizację zamówienia: decyzja nr 405/11 z dnia 20.06.2011r., wydana przez Starostę Myszkowskiego, zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę Budowa drogi łączącej ul. Wyzwolenia z ul. Batalionów Chłopskich w Myszkowie. 7. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, wydanych decyzjach oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 8. Roboty budowlane należy wykonywać po dokonaniu wprowadzenia zmian wynikających z projektu czasowej organizacji ruchu. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie wskazanym w swojej ofercie. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania w części 1 zamówienia Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 500,00zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset 00/100) 2. Przystępując do niniejszego postępowania w części 2 zamówienia Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: dla części 1 zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.21.2013 - Budowa drogi przy przedszkolu nr 2 w Myszkowie, dla części 2 zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.21.2013 - Budowa drogi łączącej ul. Wyzwolenia z ul. Batalionów Chłopskich 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium, przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach