Sąd Okręgowy w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-541 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
- Data zamieszczenia: 2013-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koszalinie
ul. Waryńskiego 7 7
75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
REGON: 00032252536061 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż mebli sądowych do sal rozpraw dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-20/2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli sądowych do sal rozpraw dla Sądu Okręgowego w Koszalinie ul .Waryńskiego 7. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: stołów sędziowskich o wymiarach 270cm x 80cm x75cm - w ilości 5 szt., zintegrowanych ze stołem sędziowskim biurek dla protokolanta o długości 90cm - w ilości 5 szt.; szafek na drukarkę zintegrowane z biurkiem dla protokolanta długość 50cm, szerokość 50cm, wysokość 56 cm - w ilości 5 szt., stołów dla stron o wymiarach 180cm x 50cm x75cm - w ilości 10 szt., ław dla publiczności i stron o wymiarach 180cm x 50cm x 75cm - w ilości 20 szt., pulpitów dla świadka o wymiarach 93cm x 75cm x 46 cm - w ilości 5 szt., zegarów w ramie drewnianej dopasowanej do linii mebli - w ilości 14 szt., godła odlew mosiężny w ramie drewnianej dopasowanej do linii mebli - w ilości 14 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Zamawiający załącza część opisową (szczegółowy opis mebli). Do oferty należy dołączyć rysunki, zdjęcia, prospekty proponowanych mebli. Przed opracowaniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną sal rozpraw w celu zdobycia niezbędnych informacji koniecznych do opracowania oferty. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien pobrać dokładne pomiary mebli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść w terminie do dnia 12 listopada 2013 r., godz. 11:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia w związku z przebudową budynku znajdującego się przy ul. Cieszkowskiego nr 1 na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA DOMU STUDENCKIEGO NR 4 POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2016-06-30 - Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia, obiektów po remoncie które nie zmieniły przeznaczenia oraz nowo formowanych pododdziałów.
Dodano: 2016-06-22 - Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie - powtórka
Dodano: 2016-06-09 - Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli do pokojów studenckich w wyremontowanej części obiektu Domu Studenta nr 2
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2016-01-13 - Zakup sprzętu gabinetowego na wyposażenie pomieszczeń służbowych Dowództwa 12 DZ w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2.
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa i montaż mebli do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2015-09-24