Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 75-950 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
- Data zamieszczenia: 2011-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
ul. Waryńskiego 7 7
75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
REGON: 00032252536061 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż mebli sądowych, boazerii i drzwi do sali rozpraw (karnej) w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP/SO/18/2011. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli sądowych, boazerii i drzwi do sali rozpraw (karnej) w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, montaż i dostawę: stołu sędziowskiego zintegrowanego z biurkiem protokolanta - 1 szt. (dł. 480 cm x szer. 90 cm x wys. 80 cm), stołu dla stron - 2 szt. (dł. 210 cm x szer. 60 cm x 75 cm), stołu dla stron - 1 szt. (dł. 230 cm x szer. 60 cm x wys. 75 cm), ławy dla stron- 4 szt. (dł. 230 cm x szer. 50 cm x wys. 85 cm), ławy dla stron - 2 szt. (dł. 210 cm x szer. 50 cm x wys. 85 cm), ławy dla oskarżonych - 2 szt. (dł. 210 cm x 50 cm szer. x wys. 95 cm), pulpit dla świadka - 1 szt. (gł. 40 cm x szer. 70 cm x wys. 90 cm), fotel sędziowski wysoki - 1 szt. (wys. 147cm, szer. 61,50cm, gł.59,50cm), fotel sędziowski niski - 4 szt. (wys. 128cm, szer. 61,50cm, gł. 59,50cm), krzesło obrotowe dla protokolanta - 1 szt., godło - 1 szt., zegar - 1 szt., wykonanie dostawy i montażu boazerii ściennej w Sali rozpraw (szacunkowa ilość 114,66 m2) oraz osłony grzejników (szacunkowa ilość 8,86 m2); drzwi wejściowe do Sali rozpraw dwuskrzydłowe (szer. 123 cm, wys. 224 cm); drzwi jednoskrzydłowe - 1 szt. (szer. 80 cm, wys. 200 cm) i 1 szt. (szer. 90 cm, wys. 200 cm); fotel gabinetowy skórzany - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Do oferty należy dołączyć rysunki, prospekty proponowanych mebli. Przed opracowaniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną Sali rozpraw w celu zdobycia niezbędnych informacji koniecznych do opracowania oferty. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien pobrać dokładne pomiary mebli, boazerii oraz drzwi. Ilość boazerii ściennej na Sali rozpraw oraz ilość osłony grzejników podana przez Zamawiającego ma charakter szacunkowy, służący do porównania złożonych ofert. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamontowaną ilość boazerii, zgodnie z przedstawionym wyliczeniem po wykonaniu zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia w związku z przebudową budynku znajdującego się przy ul. Cieszkowskiego nr 1 na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA DOMU STUDENCKIEGO NR 4 POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2016-06-30 - Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia, obiektów po remoncie które nie zmieniły przeznaczenia oraz nowo formowanych pododdziałów.
Dodano: 2016-06-22 - Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie - powtórka
Dodano: 2016-06-09 - Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli do pokojów studenckich w wyremontowanej części obiektu Domu Studenta nr 2
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2016-01-13 - Zakup sprzętu gabinetowego na wyposażenie pomieszczeń służbowych Dowództwa 12 DZ w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2.
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa i montaż mebli do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2015-09-24