Przetargi.pl
Wykonanie czynności Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji: Modernizacja pracowni i laboratoriów Instytutu oraz termomodernizacja hali technologicznej i pawilonu laboratoryjnego

Instytut Inżynierii Chemicznej PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bałtycka 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Inżynierii Chemicznej PAN
    ul. Bałtycka 5 5
    44-100 Gliwice
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iich.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut naukowo badawczy, placówka PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie czynności Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji: Modernizacja pracowni i laboratoriów Instytutu oraz termomodernizacja hali technologicznej i pawilonu laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Inwestora Zastępczego należeć będzie kompleksowa obsługa realizacji inwestycji, w latach 2009-2010, wraz z jej rozliczeniem w tym: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie niezbędnym do zrealizowania planowanej inw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków wg kryterium spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podst. art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2, 3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 5. nie wnieśli wadium, o ile zamawiający wymaga jego wniesienia, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w zrozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 5. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 6. w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia warunku, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub co najmniej inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji o wartości co najmniej 4 000 000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz wartości inwestycji, przedmiotu usługi (Inwestor Zastępczy lub co najmniej inspektor nadzoru inwestorskiego), okresu wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - Zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się przynajmniej 2 usługami tego rodzaju, w tym przynajmniej jedną usługą pełnioną podczas robót w budynkach użyteczności publicznej. 2. Wykaz wykonanych usług pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub co najmniej inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji w palcówkach naukowych, bez względu na wartość usługi i wartość inwestycji, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - Zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się przynajmniej jedną usługą tego rodzaju. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru bez ograniczeń w branży: budowlanej, sanitarnej (wentylacyjnej), elektrycznej oraz zaświadczenia o przynależności do izb samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia co najmniej 300 000 PLN. Inne dokumenty wymagane: 1. formularz ofertowy zgodnie ze wzorem - Zał. nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 2 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa winy być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iich.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach