Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zamówienia p.n. Budowa sortowni odpadów komunalnych w Giedlarowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Stare Miasto-Park Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, Wierzawice 874
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stare Miasto-Park Sp. z o. o.
    Wierzawice 874 874
    37-300 Leżajsk
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm-park.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zamówienia p.n. Budowa sortowni odpadów komunalnych w Giedlarowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia pn. Budowa sortowni odpadów komunalnych w Giedlarowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje, zgodnie z dokumentacją projektową: rozbiórkę dwóch budynków istniejących, budowę hali sortowni wraz z instalacjami, adaptację budynku socjalnego, plac manewrowy, krawężniki, parkingi, budowę zespołu boksów żelbetowych, zbiornik retencyjny. Nadzór inwestorski obejmował będzie również montaż linii sortowniczej do odpadów komunalnych. Opis przedmiotu zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru: Planowana budowa sortowni odpadów to zespół budynków stalowych, będących zapleczem technologicznym sortowni odpadów. Istniejące budynki do rozbiórki to murowane budynki magazynowo-gospod. pokryte stropodachem o wys. poniżej 8m. Budynki nie są podpiwniczone, fundamentowane. Zbiornik retencyjny to zbiornik żelbetowy, spełniający funkcje odwodnienia placu manewrowego jak i w razie potrzeby zbiornika p.poz. Pojemność zbiornika wyniesie 97m3. Plac manewrowy będzie żelbetowy i szczelny, izolowany od podłoża folią budowlaną. Boksy żelbetowe niezadaszone posłużą jako pomieszczenie do tymczasowego przechowywania odpadów trwałych takich jak: złom, szkło brązowe, szkło mieszane, szkło bezbarwne, opony. Dane techniczne: Pow. zabudowy 1428m2 Pow. użytkowa 1331,4 m2 Kubatura 11690 m3 Pow. zabudowy boksami żelbetowymi 252 m2 Wymiary zbiornika retencyjnego 14x8 m Dojazd i tereny utwardzone 6353 m2 Hala sortowni o pow. użytkowej 461,18m2 będzie posiadać następujące pomieszczenia: hala maszyn, sortownia, pom. taśmociągu, pom. na balast oraz łącznik. Natomiast w wiacie stalowej (pow. 728,58m2) znajdzie się: punkt przyjęcia odpadów, boks na papier, boks na tworzywa sztuczne, magazyn odpadów niebezpiecznych płynnych, magazyn odpadów na zużyty sprzęt elektryczny, punkt demontażu odpadów wielko gabarytowych. Konstrukcje wiaty stalowej i sortowni stanowić będą stopy i ławy fundamentowe - żelbetowe z betonu klasy B20, B10, zbrojone stalą zbrojeniową klasy A-0, A-III. Wykonane zostaną również izolacje przeciwwilgociowe i termiczne oraz zabezpieczenia antykorozyjne, przeciwogniowe i akustyczne. Stolarka drzwiowa - typowe wrota ocieplane w konstrukcji stalowej, okienna - stalowa lub PCV. W budynkach projektuje się instalacje: wentylacyjna, elektryczna, wodno-kanalizacyjna, c.o. Opis linii sortowniczej: Odpady dostarczane będą środkami transportu samochodowego w wyznaczone miejsce, z którego za pomocą ładowarek zasypywane będą na przenośnik przyjmujący, który posadowiony jest w dole technologicznym. Odpady przenoszone są na przenośnik wznoszący. Na przesypie przenośnika przyjmującego zainstalowany jest rozrywacz worków. W następnej kolejności odpady przenoszone są do sita obrotowego z oczkiem #30mm. Odsiew opada grawitacyjnie na przenośnik odsiewu i dalej poprzez przenośniki dodatkowe wynoszony jest na bok linii. Z sita bębnowego nadawa trafia na przenośnik podwieszony na łańcuchach do sita i dalej na stół sortowniczy długości 20m i szer. 800mm. Stół sortowniczy umieszczony na podestach do których istnieje możliwość zamontowania kabiny sortowniczej. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.: 1) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych - funkcję koordynatora będzie pełnił inspektor nadzoru branży budowlanej, 2) Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w tym warunków pozwolenia na budowę, 3) Koordynacja realizacji zadania pn. Budowa sortowni odpadów komunalnych w Giedlarowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą w zakresie robót oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty budowlane i umową na zakup i instalację linii sortowniczej. 4) Udział w przeglądach gwarancyjnych w/w inwestycji po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego. 5) Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacjami projektowymi, pozwoleniami na budowę, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami. 7) Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 8) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 9) Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 10) Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 11) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego. 12) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 13) Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. 14) sprawdzanie i zatwierdzanie partii materiałów przeznaczonych przez wykonawcę robót do wbudowania. 15) Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 16) Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających -Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 17) Uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym zadania (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywaniu ich do użytkowania. 18) Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 19) Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych. 20) Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, 21) Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. 22) Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 23) Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3) Żądać od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sm-park.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach