Przetargi.pl
Budowa sieci optotelekomunikacyjnej dla potrzeb łącznosci systemów teleinformatycznych Urzędu Miasta Ciechanów w ramach projektu p.n. Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urząd (Etap II).

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6749200 , fax. 0 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów
    tel. 023 6749200, fax. 0 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci optotelekomunikacyjnej dla potrzeb łącznosci systemów teleinformatycznych Urzędu Miasta Ciechanów w ramach projektu p.n. Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urząd (Etap II).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci optotelekomunikacyjnej dla potrzeb łącznosci systemów teleinformatycznych Urzędu Miasta Ciechanów w ramach projektu p.n. Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325620000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed terminem składania ofert Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych): a) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) Przez posiadanie uprawnień Zamawiający rozumie dopuszczenie do obrotu gospodarczego i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie - zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Przez posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie, iż wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 roboty budowlane polegające na układaniu kabli optotelekomunikacyjnych lub telekomunikacyjnych w terenie wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej. b) Przez potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie dysponowanie osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: -dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności telekomunikacyjnej, (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub uprawnieniami uzyskanymi na podstawie wcześniejszych przepisów obejmujących zakres uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności telekomunikacyjnej, oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co Zamawiający rozumie: a) posiadanie rachunku, potwierdzającego wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy. Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę: środków finansowych lub zdolności kredytowej, aby zapewnić potrzebny przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy, tj. w kwocie minimum w wysokości nie niższej niż 15% wartości kontraktu brutto określonej w ofercie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zgodnie z art. 23 ustawy P.z.p., Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. Oferta składana przez konsorcjum, o którym mowa w art. 23 musi spełniać następujące wymagania: 1. Uczestnicy konsorcjum ustanowią pełnomocnika (lidera konsorcjum), do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania lidera konsorcjum, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania członków konsorcjum, winno być dołączone w oryginale do oferty. 2. Każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum winien dostarczyć dokumenty, o których mowa w punkcie 2, 3, 7 tabeli nr 1 jw. wystawione indywidualnie dla każdego z uczestników konsorcjum; ww. dokumenty winny być podpisane zarówno przez lidera konsorcjum, jak i przez osoby uprawnione do reprezentowania poszczególnych uczestników konsorcjum; 3. Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum winni dostarczyć pozostałe dokumenty wskazane w tabeli j.w., potwierdzające łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ. 4. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający zażąda - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy konsorcjum, regulującej współpracę podmiotów składających ofertę wspólną. 5. Umowa konsorcjum musi zobowiązywać wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum do współpracy i solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i zawierać, co najmniej: a) oznaczenie stron umowy, przez podanie pełnych nazw i adresów firm, form organizacyjno - prawnych, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności, w których podmioty tworzące konsorcjum są wpisane. b) wskazanie celu gospodarczego do realizacji, którego utworzono konsorcjum. Cel ten powinien pokrywać się z zakresem przedmiotu przetargu. c) oznaczenie czasu trwania umowy z uwzględnieniem okresu gwarancji i rękojmi. d) określenie sposobu reprezentacji konsorcjum. Wyznaczenie jednego z podmiotów jako -Lidera konsorcjum. Będzie on upoważniony do podejmowania zobowiązań, otrzymywania instrukcji dla i w imieniu każdego z osobna i wszystkich podmiotów tworzących konsorcjum. Będzie odpowiedzialny za wykonanie Umowy i realizację zobowiązań wobec Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi. Upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. e) W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej Wykonawcy, o którym mowa w art. 23 u.p.z.p. ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa: 1) w pkt. 3, 7 tab. nr 1 składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, c musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II.Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni, przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z dodatkiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty w żądanej kolejności i w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami. 2. Oświadczenie nr 1 w sprawie spełniania przez Wykonawcę warunków art. 22 ust.1 ust. P.z.p. i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy P.z.p. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, co namjmniej 4 roboty budowlane. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. W wykazie dla każdej roboty, należy podać: zakres wykonanej roboty, miejsce wykonania, wartość, datę wykonania, nazwę i adres odbiorcy. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do załącznika nr 4 do oferty należy dołączyć: -Kopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności telekomunikacyjnej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub uprawnieniami uzyskanymi na podstawie wcześniejszych przepisów wraz z kopią aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej aktualne na dzień otwarcia ofert dla branży jw. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę: środków finansowych lub zdolności kredytowej, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy, tj. w wysokości nie niższej niż 15% wartości kontraktu brutto określonej w ofercie. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Opracowany i podpisany formularz cenowy 9. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umciechanow.pl, www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną