Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Targowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 74 22 738 , fax. 0-62 74 22 738
- Data zamieszczenia: 2013-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Targowa 1 1
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 74 22 738, fax. 0-62 74 22 738
REGON: 00334087700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.pleszew@post.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie czynności asystenta rodziny w ramach Projektu LEPSZE JUTRO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności asystenta rodziny dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym podopiecznych MGOPS w Pleszewie w łącznym wymiarze 1440 godzin zegarowych - po 480 godzin zegarowych na jednego asystenta rodziny, czyli jedną część zamówienia. (kod CPV 85312320-8 Usługi doradztwa). Praca asystenta ma charakter kompleksowy i polegać ma na: doskonaleniu umiejętności wychowawczych, pomocy w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, współpracy z poradniami specjalistycznymi, przygotowaniu i motywowaniu do większej aktywności społecznej i zawodowej oraz do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pomocy w poszukiwaniu i utrzymaniu pracy, pomocy w gospodarowaniu budżetem oraz wyrobieniu prawidłowych nawyków żywieniowych i higienicznych, a także towarzyszeniu rodzinie w rozwiązywaniu jej problemów na co dzień. Usługa będzie realizowana w okresie od dnia 1 maja 2013 roku do 31 grudnia 2013 r. Czas pracy w wymiarze miesięcznym wynosi 60 godzin. Wsparciem asystentów objętych zostanie 30 rodzin. Usługa będzie realizowana poprzez wizyty w środowiskach rodzin objętych wsparciem, prowadzenie terapii, udzielanie pomocy. Usługa musi być realizowana przez osobę, która posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe opisane w niniejszej specyfikacji istotnych warunkach zamówienia w pozycji: warunki udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo-leczniczego dla 5 osób z niepełnosprawnością sprzężoną i 5 opiekunów w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-09-10 - Przygotowanie i przeprowadzenie: doradztwa zawodowego oraz psychologicznego dla osób niepełnosprawnych; rodziców zastępczych oraz wychowanków rodzin zastępczych i wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej, a także dla osób bezrobotnych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-07-22 - Przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz doradztwa psychospołecznego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Kwalifikacje atutem w pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-06-05 - NA ZLECENIE USŁUG DORADZTWA ASYSTY W PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ŚWIADCZONYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PARP ZAPEWNIENIE USŁUG Z ZAKRESU ROZWOJU FIRMY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW ORAZ OSÓB ZAMIERZAJĄCYCH ROZPOCZĄĆ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W FORMIE ONE-STOP-SHOPS (ZP-2/2013)
Dodano: 2013-02-06 - ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2.(ZP-17/2012)
Dodano: 2012-09-11 - ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-2/2012)
Dodano: 2012-01-27 - ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-21/2011)
Dodano: 2011-12-23 - Na zlecenie usługi przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologiczno - pedagogicznych oraz doradztwa zawodowego uczniów w ramach projektu Uniwersytet Gimnazjalisty w ramach POKL 9.1.2 (ZP-19/2011)
Dodano: 2011-11-09 - prowadzenie punktu doradczego - Centrum Integracji Zawodowej dla osób niepełnosprawnych (CIZON)
Dodano: 2011-07-21