Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Zakładowa 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2453095 , fax. 63 2422229
- Data zamieszczenia: 2013-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
ul. Zakładowa 4 4
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 63 2453095, fax. 63 2422229
REGON: 31050869000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NA ZLECENIE USŁUG DORADZTWA ASYSTY W PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ŚWIADCZONYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PARP ZAPEWNIENIE USŁUG Z ZAKRESU ROZWOJU FIRMY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW ORAZ OSÓB ZAMIERZAJĄCYCH ROZPOCZĄĆ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W FORMIE ONE-STOP-SHOPS (ZP-2/2013) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa dla przedsiębiorców w ramach projektu Świadczenie usług informacyjnych i doradczych w sieci Punktów Konsultacyjnych Krajowego Systemu Usług realizowanego w obszarze projektu systemowego PARP Poddziałanie 2.2.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Zapewnienie usług z zakresu rozwoju firmy dla przedsiębiorców oraz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w formule one-stop-shops. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - standard usługi doradczej - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Zakres zmówienia obejmuje również rekrutację przedsiębiorców, którym świadczone będą usługi doradcze. 2.2 Świadczenie usług doradztwa odbywać się będzie w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - podrozdział 4.5 Koszty związane zatrudnianiem personelu, które dostępne są na stronie https://www.mrr.gov.pl/fundusze/wytyczne_mrr/obowiazujace/szczegolowe/pokl/Documents/Wytyczne_zatwierdzone_przez_MRR_14082012_edit_dzf23082012.pdf , z których wynika, że do przetargu przystąpić mogą osoby, które zobowiązują się świadczyć usługi osobiście, z którymi zostanie zawarty stosunek cywilnoprawny lub osoby samozatrudnione- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które będą wykonywały przedmiot umowy osobiście. 2.3 Zamawiający przewiduje wyświadczenie doradztwa łącznie dla 90 przedsiębiorców w wymiarze po maksymalnie 24 godziny dla każdego przedsiębiorcy zgodnie z poniższym harmonogramem: -I kwartał 2013 roku - 9 usług (maksymalny czas realizacji 1 usługi wynosi 24 h), -II kwartał 2013 roku - 27 usługi (maksymalny czas realizacji 1 usługi wynosi 24 h), -III kwartał 2013 roku - 27 usługi (maksymalny czas realizacji 1 usługi wynosi 24 h), -IV kwartał 2013 roku - 27 usługi (maksymalny czas realizacji 1 usługi wynosi 24 h), 2.4 Zakres i sposób realizacji usługi: Usługa doradcza asysty w prowadzeniu działalności gospodarczej świadczona będzie zgodnie ze standardem świadczenia usługi stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ i tylko tak wyświadczona usługa zostanie uznana za usługę wyświadczoną należycie. 2.5 Wykonawca, w ramach realizacji usługi doradczej, jest zobowiązany do: 2.5.1 realizacji Umowy zgodnie z jej zapisami i złożoną Ofertą, 2.5.2 bieżącego informowania Kierownika Projektu wskazanego przez Zamawiającego o wszelkich trudnościach w realizacji usług, zwłaszcza o trudnościach czy odstępstwach w realizacji kwartalnego wskaźnika usług, 2.5.3 wykonywania powierzonych zadań lojalnie i bezstronnie oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej Zamawiającego, dostępnymi na stronie: http://arrkonin.org.pl/32/471/kodeks_postepowania_etycznego, 2.5.4 prowadzenia działań informacyjnych kierowanych do klientów usług doradczych informujących o źródłach finansowaniu realizacji projektu z Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Społecznego, 2.5.5 przekazania na własność Zamawiającemu, wszystkich opracowań oraz innych materiałów sporządzonych przez Wykonawcę przy wykonaniu niniejszej umowy, 2.5.6 nie wykorzystywania udostępnionych dokumentów projektowych w innych celach niż do wykonania przedmiotu niniejszej umowy; naruszenie niniejszego zakazu skutkuje odpowiedzialnością odszkodowawczą na rzecz Zamawiającego, 2.5.7 zachowania poufności, nie ujawniania i nie wykorzystywania informacji uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji niniejszej umowy, jak również po jej ustaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo-leczniczego dla 5 osób z niepełnosprawnością sprzężoną i 5 opiekunów w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-09-10 - Przygotowanie i przeprowadzenie: doradztwa zawodowego oraz psychologicznego dla osób niepełnosprawnych; rodziców zastępczych oraz wychowanków rodzin zastępczych i wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej, a także dla osób bezrobotnych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-07-22 - Przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz doradztwa psychospołecznego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Kwalifikacje atutem w pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-06-05 - Wykonanie czynności asystenta rodziny w ramach Projektu LEPSZE JUTRO
Dodano: 2013-04-09 - ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2.(ZP-17/2012)
Dodano: 2012-09-11 - ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-2/2012)
Dodano: 2012-01-27 - ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-21/2011)
Dodano: 2011-12-23 - Na zlecenie usługi przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologiczno - pedagogicznych oraz doradztwa zawodowego uczniów w ramach projektu Uniwersytet Gimnazjalisty w ramach POKL 9.1.2 (ZP-19/2011)
Dodano: 2011-11-09 - prowadzenie punktu doradczego - Centrum Integracji Zawodowej dla osób niepełnosprawnych (CIZON)
Dodano: 2011-07-21