Przetargi.pl
Wykonanie części etapu I przebudowy ulic: Polnej, Janusza Sidły, Haliny Konopackiej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, 1-go Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943122310
  • Data zamieszczenia: 2017-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
    1-go Maja 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943122310
    REGON: 330920452
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie części etapu I przebudowy ulic: Polnej, Janusza Sidły, Haliny Konopackiej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie części etapu 1, gdzie przewidziano do wykonania roboty zgodnie ze wskazaniami przedmiaru, tj. przebudowę odcinka ul. Polnej o nawierzchni asfaltowej i chodniki z kostki bet.-brukowej po obu stronach. Zakres prac części nr 2 i 3 obejmuje wykonanie robót zgodnie ze wskazaniami przedmiaru, związanych z przebudową ulic Janusza Sidły i Haliny Konopackiej - nawierzchnia z kostki betonowo-brukowej z wzmocnionymi chodnikami z kostki betonowo-brukowej po obu stronach. Wszystkie trzy części zamówienia przewidują budowę kanalizacji deszczowej. Zamówienie nie obejmuje wykonania kanału technologicznego. Zamówienie podzielone jest na trzy części i obejmuje w szczególności: Część nr 1 - przebudowa ulicy Polnej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej - roboty drogowe i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, roboty ziemne koparką z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu,,krawężnik betonowy uliczny, obrzeża betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, geosiatka na skropionej podbudowie, warstwa wiążąca z asfaltobetonu żwirowo-grysowego, warstwa ścieralna, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, warstwa odsączająca z pospółki, podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z masy mineralno-bitumicznej, geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie, warstwa wiążąca z asfaltobetonu, warstwa ścieralna, podłoże pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, trójnik do połączenia wpustu. Część nr 2 – przebudowa ulicy Janusza Sidły w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej - roboty drogowe i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, zdjęcie ziemi roślinnej wraz z transportem, roboty ziemne koparką wraz z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego. Część nr 3: przebudowa ulicy Haliny Konopackiej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej - roboty drogowe i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, roboty ziemne koparką z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe, nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, konieczne do uwzględnienia przy ww. częściach: uporządkowanie terenu objętego zamówieniem, zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.), wykonanie dokumentacji powykonawczej, oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia czynności: W zakresie realizacji części nr 1: roboty ziemne koparką, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy uliczny, obrzeża betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, geosiatka na skropionej podbudowie, warstwa wiążąca z asfaltobetonu żwirowo-grysowego, warstwa ścieralna, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, warstwa odsączająca z pospółki, podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z masy mineralno-bitumicznej, geosiatka, warstwa wiążąca asfaltobetonu, ścieralna, podłoże pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, trójnik do połączenia wpustu. W zakresie realizacji części nr 2: zdjęcie ziemi roślinnej, roboty ziemne koparką, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego. W zakresie realizacji części nr 3: roboty ziemne koparką wraz z transportem 5 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego. W zakresie każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego, zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oznakowania i zabezpieczenia terenu robót, zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji, zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: DLA CZĘŚCI NR 1 – W WYSOKOŚCI 10.000,00 PLN, DLA CZĘŚCI NR 2 – W WYSOKOŚCI 7.000,00 PLN, DLA CZĘŚCI NR 3 – W WYSOKOŚCI 5.000,00 PLN. Wadium wypłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją wadium w postępowaniu nr IZP.271.1.1.2017, CZĘŚĆ NR … . Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu złożyć wrazz ofertą. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, kwotę gwarancji-poręczenia, termin ważności gwarancji-poręczenia, zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 lub 1a ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach