Przetargi.pl
Doposażenie placu zabaw w ramach zadania SBO 2023 Park trampolin oraz linaria w parku międzyosiedlowym przy ul. gen. Tadeusza Kutrzeby w Szczecinie

Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125A
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 811684232
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie placu zabaw w ramach zadania SBO 2023 Park trampolin oraz linaria w parku międzyosiedlowym przy ul. gen. Tadeusza Kutrzeby w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:1) prace związane ze zdjęciem humusu i równaniem terenu,2) likwidację urządzeń zabawowych,3) zachowanie nawierzchni z kostki betonowej,4) pozostawienie urządzeń placu zabaw w miejscu dotychczasowym,5) pozostawienie elementów małej architektury w miejscu dotychczasowym,6) przeniesienie 6 urządzeń placu zabaw w obrębie inwestycji,7) przeniesienie 3 elementów małej architektury w obrębie inwestycji,8) montaż nowych urządzeń zabawowych (z wyłączeniem huśtawki integracyjnej oraz huśtawki wagowej dźwiękowej,9) montaż nowych elementów małej architektury,10) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku,11) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z EPDM,12) nasadzenie drzew,13) wykonanie trawników.2. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:1) zapewnienia nadzoru technicznego,2) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej (prace geodezyjne i kartograficzne należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia geodezyjnej obsługi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodniez obowiązującymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotyczących założenia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecin w 2016 roku oraz prowadzenia części cyfrowego systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7),3) organizacji ruchu na czas budowy wraz z opracowaniem dokumentacji (m.in. projektem organizacji ruchu) i niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,4) zabezpieczenia istniejących sieci i obiektów w rejonie prowadzonych prac oraz współpracy z właścicielami sieci, w tym między innymi: ZDiTM, ENEA, ZWiK, Orange Polska S.A.,5) właściwego ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, 6) utrzymania porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne i w obrębie prowadzonych prac,7) zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,8) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, naprawy uszkodzeń powstałych podczas prowadzenia prac,9) realizacji prac w sposób nieuciążliwy dla osób odwiedzających pak i zapewnienie dróg komunikacyjnych i bezpiecznego przejścia,10) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, w tym usunięcie szkód powstałych podczas wykonywania prac,11) dostawy wody, energii elektrycznej i środków łączności,12) przeszkolenie pracowników w zakresie BHP i p.poż. na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,13) opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,14) prowadzenie dziennika budowy,15) wykonanie i umieszczenia tablicy informacyjnej w widocznym miejscu,16) wykonania postanowień wydanych decyzji administracyjnych,17) powiadomienia wszystkich zainteresowanych, wskazanych w projekcie, o rozpoczęciu prac, w tym m. in. ZDiTM, ENEA S.A., ZWiK, Orange Polska S.A., oraz dostosowania się do wydanych uzgodnień i zaleceń,18) zagospodarowania we własnym zakresie materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym sposobu ich ewentualnego zagospodarowania (przewóz we wskazane miejsce wraz z załadunkiem i rozładunkiem),19) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich, 20) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych, np.: kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych itp. na wbudowane materiały (w języku polskim),21) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach,22) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, badaniami podłoża, zagęszczenia gruntu, atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, itp. w języku polskim – w 2 egz.,23) wykonania geodezji powykonawczej (za wykonanie geodezji inwentaryzacji powykonawczej zostanie uznane potwierdzenie złożenia przez Wykonawcę mapy geodezyjnej powykonawczej w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz przekazanie Zamawiającemu w/w potwierdzenia wraz z kopią złożonej mapy),24) wykonania robót zgodnie z zarządzeniem nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23.03.2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu (uzyskania zgody osoby sprawującej nadzór dendrologiczny na rozpoczęcie robót - § 7 pkt 3 zał. nr 2 do ww. zarządzenia), 25) sporządzenia i przekazania dokumentacji powykonawczej wynikającej zarządzenia nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23 marca 2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 – załącznika nr 13 do obowiązków – w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD (w postaci plików pdf i edytowalnych),26) uzyskania powykonawczej certyfikacji zamontowanych urządzeń zabawowych za zgodność z normą PN-EN 1176:2017, wydanej przez jednostkę posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. W przypadku urządzeń zabawowych zastosowanych w dokumentacji projektowej dopuszcza się certyfikat na zgodność z normą PN:EU 1176 na system modułowy zestawów zabawowych, wydanych przez jednostkę posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji,27) przekazania Zamawiającemu tabelarycznego zestawienia środków trwałych z wykazaniem poszczególnych cen brutto i netto.Ze względu na limit znaków , szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w rozdziale III SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Wysokość wadium to 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100)3. Wadium wnosi się do dnia 25.09.2023 r., do godziny 9.00.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w ww. terminie zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego.4. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego: 78 1020 4795 0000 9002 03323672,2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) muszą zostać przekazane Zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej, tj. w formie oryginału opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).Dokumenty wadialne nie mogą zawierać postanowień uzależniających ich wygaśnięcie od zwrotu oryginału dokumentu do jego wystawcy.5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć nazwę zadania, a także wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia:1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 98 ust. 6 pkt 1 – 3 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1 – 5 ustawy.11. Wykonawca w formularzu oferty wpisuje nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - minimalny poziom zdolności to:1) wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, każda polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie placu zabaw lub terenu rekreacyjnego, o łącznej wartości (wskazanych dwóch robót budowlanych) nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas Wykonawca wykazuje te roboty budowalne, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku została wyrażona w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku składania oferty wspólnej, ww. warunek musi spełniać jeden z wykonawców w całości. Analogicznie w przypadku polegania na zdolnościach zawodowych podmiotu udostępniającego zasoby.2) dysponowanie:a) kierownikiem budowy – osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2023 r. poz. 682 ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania.Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.b) osobą do pełnienia nadzoru przy pracach zieleniarskich – osobą: posiadającą tytuł mgr inż. lub inż. na kierunku przyrodniczym lub budowlanym,oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu prac w zieleni,W przypadku składania oferty wspólnej, ww. warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach