Przetargi.pl
„Wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80”.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, Komunalna 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330253984
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.Zakres robót obejmuje:- roboty pomiarowe (geodezyjne),- roboty ziemne i rozbiórkowe,- ustawienie betonowych oporników drogowych,- wykonanie warstw konstrukcyjnych,- wykonanie nawierzchni dla w/w elementów,- roboty porządkowe.Droga wewnętrzna będzie posiadała całą nową konstrukcję i nawierzchnię z betonu asfaltowego. Odwodnienie powierzchniowe drogi realizowane będzie poprzez spadki podłużne i poprzeczne w kierunku istniejących wpustów deszczowych włączonych dalej do odbiornika wód opadowych, poprzez istnieją kanalizację znajdująca się na terenie Zakładu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającegow ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ, tj. art. 112 ust. 2 pkt 4 :a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp dotyczącego zdolności techniczneji zawodowej, tj.:1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajemi wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonałco najmniej dwie roboty polegające na budowie lub remoncie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (netto) każda.2) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą pełniącą funkcje kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach