Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, ul. Lidzbarska 31
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 023 6972239 , fax. 023 6972239
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
ul. Lidzbarska 31 31
13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 023 6972239, fax. 023 6972239
REGON: 13038269900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ciągu pieszo rowerowego przy drodze powiatowej nr 1363 N na odcinku: od m. Działdowo, ul. Klonowa do skrzyżowania z drogą gminną Księży Dwór - Kurki w km 1+169 - 2+646 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: - ciąg pieszo rowerowy z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, szarej, na podsypce piaskowej, udział koloru szarego 90%, koloru grafitowego 10% oraz ułożenie 6 szt. symboli P-24 z kostki grafitowej - ogólna powierzchnia ułożenia kostki gr. 6cm = 5582m2, - zjazdy z kostki betonowej grub.8cm kolor grafitowy - 830m2 - znaki pionowe - szt.12 - humusowanie i obsianie trawą pasów po obu stronach ciągu pieszo rowerowego , przy grubości warstwy humusu 5 cm na szerokości ok. 2m po stronie lewej i ok. 1,50m po stronie prawej.- 4884m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 18 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art.24 ustawy Pzp), 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (Załącznik Nr2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - obejmujący swoim zakresem wykonawstwo robót drogowych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - minimum 3 roboty, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (Załącznik nr 5), 4.1 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Załącznik Nr7). 4.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 4.3. wykonawca wskaże na piśmie dane kierownika budowy i załączy jego uprawnienia budowlane oraz aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego (Załącznik Nr6). 5. Wykonawca przedłoży: 5.1. pisemną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu; 5.2. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzddzialdowo.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi pow. Nr 1280 N na odcinku od km 5+312,40 do km 6+004,17 wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa ciągów komunikacyjnych w ul. Roosevelta, Traugutta, Chopina, Rybna, Jeziorna, Plac Wyzwolenia
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa chodnika w miejscowości Stębark
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 596 w msc. Bęsia w zakresie budowy chodnika. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/88/16
Dodano: 2016-06-08 - Remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 2 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/87/16
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa chodnika wraz ze zjazdami do posesji na ul. Księżodworskiej na odcinku od ul. Kajki do ul. Granicznej w Działdowie
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa chodników i wykonanie zatoki autobusowej przy drogach powiatowych w Gminie Płośnica: a) Przebudowa chodnika w ciągu drogi pow. nr 1361 N w m. Niechłonin o dług. ok.300 m b) Przebudowa chodnika w m. Jabłonowo w ciągu dr. pow. nr 1294 N o dług. 100 m. c) Wykonanie zatoki autobusowej w ciągu dr. pow. nr 1304 N we wsi Przełęk Kośc. oraz wyznaczenie przejścia dla pieszych na skrzyż. z dr. gminną 180629N
Dodano: 2016-05-17 - Budowa chodnika w msc. Burdag na drodze powiatowej nr 1633N - dł. 0,350 km w lok. od km 7+800 do km 8+150
Dodano: 2016-04-28 - Budowa przejścia pieszego między ul. Wengris a Wawrzyczka w Olsztynie wraz z budową oświetlenia
Dodano: 2015-10-09 - PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZEGO W M. WARKAŁY I M. WRZESINA
Dodano: 2015-09-04