Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1280 N Lidzbark-Koszelewy , odcinki : cz. I od km 2+546 do km 4+141, cz. II od km 6+679 do km 12+036, cz. III od km 12+036 do km 14+196

Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Lidzbarska 31
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6972239 , fax. 023 6972239
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
    ul. Lidzbarska 31 31
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6972239, fax. 023 6972239
    REGON: 13038269900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1280 N Lidzbark-Koszelewy , odcinki : cz. I od km 2+546 do km 4+141, cz. II od km 6+679 do km 12+036, cz. III od km 12+036 do km 14+196
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje : 1. I etap robót w roku 2009 rok obejmuje : Odcinek cz. I w km 2+546-4+141 o długości 1,595 km - roboty przygotowawcze, wyrównanie betonem asfaltowym, nawierzchnię z betonu asfaltowego : warstwa wiążąca w ilości 8963,90 m2 , warstwa ścieralna w ilości 8772,50 m2 , uzupełnienie poboczy, zjazdy gospodarcze - szt.8. Odcinek cz. II w km 6+679-9+331 o długości 2,652 km - roboty przygotowawcze, podbudowę obejmująca poszerzenie jezdni i wyrównanie betonem asfaltowym, nawierzchnię z betonu asfaltowego : warstwa wiążąca w ilości 11745 m2, warstwa ścieralna w ilości 14760 m2 . 2. II etap robót w roku 2010 rok obejmuje : Dokończenie odcinka cz. II w km 9+331-12+036 o długości 2,705 km - nawierzchnię z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca w ilości 11971,40 m2 , warstwa ścieralna w ilości 15045 m2 , uzupełnienie poboczy , urządzenia zabezpieczające . Odcinek cz. III w km 12+036-14+196 o długości 2,160 km - roboty przygotowawcze, podbudowę obejmująca poszerzenie jezdni i wyrównanie betonem asfaltowym , nawierzchnię z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca w ilości 3897 m2, tj.: na poszerzeniu 990m2 i na istniejącej nawierzchni 2907m2 , warstwa ścieralna w ilości 12017,50 m2 , roboty wykończeniowe, elementy ulic, oznakowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 60 000,-PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy : - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art.24 ustawy Pzp), - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do swojej oferty niżej wymienione dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania - art. 24. ust. 1 ustawy Pzp. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - obejmujący swoim zakresem wykonawstwo robót drogowych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - minimum 3 roboty, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4.1, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, - wykonawca wskaże na piśmie dane kierownika budowy i załączy jego uprawnienia budowlane oraz aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego . Ponadto wykonawca przedłoży: - pisemną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzddzialdowo.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach