Przetargi.pl
WYKONANIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1503 WE WSI MARYNIN

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
  • Data zamieszczenia: 2015-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1503 WE WSI MARYNIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych, polegających na wykonaniu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1503W, we wsi Marynin Gmina Grodzisk Mazowiecki, Powiat Grodziski. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m, na odcinku od km 5+277,50 do km 5+438 zjazdów bramowych, z robotami ziemnymi, przepustami, rozbiórki istniejących elementów (konstrukcja chodnika i zatoki autobusowej), wycinką drzew. 1.Konstrukcja chodników: kostka brukowa betonowa czerwona gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 15cm, obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 30x8 na ławie betonowej z oporem. 2.Konstrukcja zjazdów bramowych: kostka brukowa betonowa szara gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej gr. 5cm, podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15cm, obramowanie zjazdów krawężnikiem (opornik) betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem. 3.Odwodnienie: pod zjazdami bramowymi z rur PVC o średnicy 400mm na ławie żwirowej gr. 20cm, ścianki czołowe z elementów betonowych prefabrykowanych lub z betonu wylewanego na mokro zbrojone, 4.Wycinka drzew: zakres robót obejmuje wycięcie 8 szt wraz z usunięciem karp. 5.Roboty wykończeniowe: umocnienie rowu skarp rowu płytami ażurowymi, plantowanie skarp, poboczy, dna rowu z humusowaniem i obsianiem trawą. 6.Projekt organizacji ruchu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. 7.Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 8.Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 9.W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 10.Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, OST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 11.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Technologię oraz szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ będący integralną częścią SIWZ, zawierający: Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem,- załącznik nr 8A. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 8B. Ogólne Specyfikacje Techniczne (OST - drogowe), WT-4 z 2010 i WT-5 z 2010 - załącznik nr 8C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach