Przetargi.pl
WYKONANIE BOISKA TRENINGOWEGO O SZTUCZNEJ NAWIERZCHNI NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU PO ZAKOŃCZONYM I ETAPIE ROBÓT

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE BOISKA TRENINGOWEGO O SZTUCZNEJ NAWIERZCHNI NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU PO ZAKOŃCZONYM I ETAPIE ROBÓT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie boiska treningowego o sztucznej nawierzchni na Stadionie Miejskim w Lęborku po zakończonym I etapie robót. 1.Boisko o wymiarach gry 68 x 105 m (wybiegi 3,00 m wzdłuż linii bocznych i 5,00 m za liniami bramkowymi - pas bezpieczeństwa).2. Roboty należy wykonać zgodnie z: a) Projektem budowlanym i wykonawczym pn. wykonanie boiska treningowego o sztucznej nawierzchni na Stadionie Miejskim w Lęborku stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ . b) przedmiarem robót z dnia 24.06.2013 stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, c) STWiORB stanowiącą załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.Parametry charakteryzujące nawierzchnię syntetyczną: a) wysokość całkowita nawierzchni: min. 60 mm b) gęstość pęczków / m2: min. 9370 /m2 c) gęstość włókien ( ilość na m2 ): min. 150 000 / m2 d) ciężar całkowity (bez zasypania): min. 3 000 g/m2. e) Dtex: min. 15 000 f) rodzaj włókna: 100% polietylen monofilowy, odporny na działanie promieni UV, g) grubość włókna - min. 270 mikronów h) kolor nawierzchni - zielony/oliwkowy, linie - białe i) wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM w kolorze zielonym, szarym lub czarnym (może być z recyklingu).4.Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni 4.1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 lub techniczna ITB lub aprobata techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) oraz spełnianie wymogów FIFA Quality Concept for Football Turf z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni (trawa, granulat) uprawniające do ubiegania się na wykonanym boisku o certyfikat FIFA 1 Star.4.2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta 4.3.Atest Higieniczny PZH, w tym badania na zawartość metali ciężkich. 5.Do oferty dołączona musi być próbka nawierzchni o wymiarach min. 25x15 cm z metryką określającą nazwę producenta oraz typ oferowanej nawierzchni. 6.Po wybudowaniu boiska Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania dla boiska Certyfikatu FIFA 1 Star.7.Dodatkowo Wykonawca winien wyposażyć boisko w sprzęt posiadający niezbędne certyfikaty, w tym: 7.1. bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, 7.2. siatki do bramek - 2 sztuki, 7.3. chorągiewki systemowe - 6 sztuk. 8.Zakres zamówienia obejmuje również: 8.1. wykonanie dokumentacji geodezyjnej zaktualizowanej przez uprawnionego geodetę (z ewentualną korektą usytuowania oraz wymianą uszkodzonych obrzeży w ilości około 10 szt, uzupełnienie miału kamiennego 0/4 około 10 m3) 8.2. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), 8.3. organizacje terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjna w trakcie budowy, 8.4. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, opisie i uwagach, a które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 8.5. uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 8.6. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 8.7. wykonanie zabiegów konserwacyjno - pielęgnacyjnych zgodnie z instrukcją producenta, lecz nie rzadziej niż 6 razy w pierwszym roku eksploatacji (gwarancji) w następującym zakresie: - spulchniania wypełnienia, - odsiewu zanieczyszczeń, - uzupełniania wypełnienia, - czesania trawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 - Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., nr konta 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 4. 4.1. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 06.08.2013 r. do godziny 1200, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach