Przetargi.pl
WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO ORLIK 2012

Gmina Stawiguda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5126475 , fax. 089 5126910
  • Data zamieszczenia: 2010-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
    ul. Olsztyńska 10 10
    11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5126475, fax. 089 5126910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawiguda.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO ORLIK 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w miejscowości Stawiguda przy ul. Olsztyńskiej. 1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 pole gry 26,0m x 56,0m, podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ. Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa,wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport 1.Typ włókna monofil, 2. Skład chemiczny włókna, polietylen, 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,4. Gęstość trawy min. 97.000 włókien na m2 ,obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ. Wyposażenie bramki aluminiowe mocowane w tulejach 2 sztuki, siatki do bramek 2 sztuki. 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30,0m x 50,0m o powierzchni 1500m2 pole gry 20,0m x 40,0m, podbudowa podbudowa przepuszczalna.Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ.Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ technologia układania nawierzchni typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy 4 sztuki, tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm 4 sztuki, mechanizm regulacji wysokości 4 sztuki, konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 4 sztuki, wyposażenie do piłki siatkowej słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne 2 sztuki, siatka do siatkówki 1 sztuka. Wyposażenie do piłki ręcznej bramki aluminiowe mocowane w tulejach 2 sztuki, siatki do bramek 2 sztuki. 3. Ogrodzenie terenu. Ogrodzenie boisk o wysokości min. 4,00m wraz z piłkochwytami o wysokości min. 6,0m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświetlenie terenu. Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 11 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWT oraz SST załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Chodniki. Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener na odpadki stałe kostka betonowa na podbudowie. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST zał. Nr 2 do SIWZ. 6 Odwadniająca sieć drenażowa. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST zał. Nr 2 do SIWZ. 7 Budowa infrastruktury technicznej: przyłącze kanalizacji sanitarnej, wodociągowe i elektryczne. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST zał. Nr 2 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 1 do 7 na wykonane roboty materiały i robociznę wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego, na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy. 8 Budowa budynku sanitarno-szatniowego. Budynek jednokondygnacyjny z dachem dwuspadowym na stopach fundamentowych. Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty materiały i robociznę wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty materiały i robociznę wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 23 430,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące czterysta trzydzieści złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 98 8823 0007 2001 0100 1973 0008 z dopiskiem - wadium - wykonani boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko ORLIK 2012 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty (zaksięgowania) na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 29.06.2010r. godz. 12:00 w pok. Nr 14 lub dołączyć do oferty. 7. Dokument w formie poręczenia gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winien zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, być właściwie podpisany, w którym podane są okoliczności, w jakich wykonawca traci wadium art. 46 ust 5 i ust. 4a ustawy Pzp. na rzecz zamawiającego. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiguda.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach