Przetargi.pl
Wykonanie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łaziska Górne

Burmistrz Miasta Łaziska Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248000 , fax. 032 3248006
  • Data zamieszczenia: 2010-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Łaziska Górne
    pl. Ratuszowy 1 1
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 3248000, fax. 032 3248006
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łaziska Górne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łaziska Górne na maksymalną liczbę 2194 sztuk. Utrzymanie i konserwacja obejmuje świadczenie w szczególności następujących usług: wymianę lub naprawę wg potrzeb oświetlenia ulicznego tj. żarówki, dławiki, przewody (usuwanie zwarć i przebić w kablach lub ich wymiana do 100 mb), wymianę bezpieczników na słupach w 38 miejscach, wymianę lub naprawę wg potrzeb urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym tj. bezpieczniki obwodowe, gniazdka i główki bezpiecznikowe, styczniki, zegary sterujące oraz pozostałe urządzenia mające wpływ na sprawne działanie oświetlenia ulicznego, kontrolę, regulację i ustawienia przynajmniej 1 raz na miesiąc urządzeń sterujących oraz na każde wezwanie Zamawiającego, współpraca z właściwymi Zakładami Energetycznymi w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym i właściwymi zarządcami dróg w sprawach zajęcia pasa drogowego podczas wykonywania w/w robót, bezzwłoczne usuwanie wszelkich uszkodzeń, awarii, jednak nie dłużej niż w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. Włączone w ciągu dnia oświetlenie uliczne zostanie wyłączone natychmiast przez Wykonawcę po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego. Jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie to możliwe Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego, podając przyczynę i termin naprawy, wymiana opraw oświetlenia ulicznego na nowe w ilości do 15 sztuk. W takim przypadku koszty zakupu kompletnych opraw oświetleniowych są po stronie Wykonawcy, składania comiesięcznych sprawozdań ze świadczonych usług, wykonanych przeglądów oświetlenia ulicznego, napraw i usuwania awarii, naprawa uszkodzonych po kolizjach drogowych i klęskach żywiołowych słupów oświetlenia ulicznego oraz innych elementów związanych z oświetleniem ulicznym, podcinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetlenia ulicznego i opierających się o przewody. Wykonawca , który wygra przetarg powinien zapewnić łączność telefoniczną: telefon stacjonarny z faksem czynny w godzinach od 7.30 do 17.00. oraz telefon komórkowy czynny całą dobę w celu zgłaszania ewentualnych awarii oświetlenia. Wszystkie koszty świadczonych usług tj. : materiały eksploatacyjne, materiały naprawcze oraz używany sprzęt są po stronie Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. Wykonawca, który wygra postępowanie przetargowe uzyska stosowne zezwolenie od Zakładu Energetycznego na wykonywanie napraw oświetlenia na sieci skojarzonej wraz z dostępem do stacji TREAFO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-023-10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach