Przetargi.pl
Konserwacja sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147114 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2015-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147114, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 00052360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn.: Konserwacja sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice jest utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Czechowice-Dziedzice w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu polegające w szczególności na: bieżącej konserwacji, przeglądach, eksploatacji oświetlenia ulic, placów , parków, ciągów pieszych i urządzeń energetycznych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice. Zamówieniem objętych ma być 1 828 szt. punktów świetlnych wg poniższego zestawienia : - punkty świetlne w ciągu ulic, ciągów pieszych - 1 744 szt. -punkty świetlne w parkach i placach - 84 szt. Lokalizacja sieci i punktów świetlnych przedstawiona jest na mapie Gminy Czechowice-Dziedzice, która stanowi załącznik do specyfikacji. Oświetlenie uliczne na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice w większości zabudowane jest w sieci skojarzonej. Oświetlenie uliczne na terenie Gminy sterowane jest poprzez zegary sterujące zabudowane w 56 punktach zapalania w pozostałych poprzez czujniki zmierzchowe. 67 punktów zapalania znajduje się w wydzielonych częściach rozdzielni n.n. w napowietrznych stacjach transformatorowych zamkniętych na zamek energetyczny typu MASTERKEY, 37 punktów zapalania znajduje się w wewnątrz stacji transformatorowych a 32 to punkty zapalania wolnostojące zabudowane na słupach. Większość zabudowanych opraw oświetleniowych to oprawy typu OUSd i SGS. Oprawy o mocy 70W stanowią ok. 80 % wszystkich opraw, pozostała część to oprawy o mocy 100W i 150W. 574 opraw oświetlenia ulicznego podwieszona jest na sieci własności Tauron. Eksploatację tych urządzeń oświetlenia drogowego jak i wydzielonych linii oświetleniowych zasilanych z urządzeń TAURON należy prowadzić zgodnie z Instrukcją organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych TAURON Dystrybucja S.A obowiązująca od 01 grudnia 2013r. i Kartą Współpracy, które stanowią załącznik do specyfikacji. Zakres czynności związanych z utrzymaniem oświetlenia obejmuje w szczególności: 1. wymianę niesprawnych , uszkodzonych ,wyeksploatowanych źródeł światła , elementów zabezpieczeń, oraz innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, 2. dokonywanie przeglądów i oględzin punktów świetnych urządzeń energetycznych określenie ich stanu technicznego. Z przeglądu należy sporządzić Zamawiającemu protokół (1 raz na kwartał) z wnioskami o ewentualnej potrzebie przeprowadzenia remontu, naprawy, 2.W przypadku wystąpienia kolizji drogowej, dewastacji kradzieży lub innych uszkodzeń, które stwarzają zagrożenie bezpieczeństwa do niezwłocznego zabezpieczenia powyższych urządzeń. Przed zabezpieczeniem wskazane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej, którą należy dostarczyć Zamawiającemu, 3.wymianę elementów zabezpieczeń do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii. 4. bieżące usuwanie usterek na sieci oświetleniowej (awarie układu sterowania) do końca dnia roboczego następnego po dniu zgłoszenia, 5.ustalanie z Zamawiającym czasu zapalania i wyłączania oświetlenia, konserwacja szaf wolnostojących (regulacja zegarów), 6. pielęgnacyjne przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe wraz z uprzątnięciem terenu, 7.systematyczną kontrolę stanu oświetlenia realizowana poprzez objazd urządzeń 1 raz w miesiącu w godzinach ich pracy , potwierdzoną protokołem z objazdu. 8.zapewnienie całodobowego dyżuru , umożliwiającego przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób np. mieszkańców, Straży Miejskiej, Policji) 9. przeglądy punktów zapalania naprawy urządzeń w układach sterowania, w tym wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych, 10. synchronizacja zegarów astronomicznych, 11. kontrola czasu działania oświetlenia, 12. wymiana zabezpieczeń, 13. wymiana stateczników układów zapłonowych i przewodów zasilających oprawy, 14. wymiana lub naprawa tabliczek słupowych oraz zabezpieczeń słupowych, 15. wymiana lub naprawa zamknięć słupowych i złączy oświetleniowych, 16. uzupełnianie kloszy, czyszczenie kloszy, 17. uzupełnianie drzwiczek wnęk słupowych i pokryw skrzynek bezpiecznikowych 18. czyszczenie opraw, 19. konserwacja wnęk, 20. naprawy sieci oświetleniowej kablowej i napowietrznej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie elementy wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione przez inne - za równoważne Zamawiający uzna takie, które mają parametry techniczne równe lub lepsze od wskazanych i posiadają wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji napraw pojedynczych punktów świetlnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach