Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów przez okres 36 miesięcy

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów przez okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów przez okres 36 miesięcy. 2. Przez urządzenia oświetlenia ulicznego rozumie się urządzenia oświetlenia ulicznego oraz iluminacyjnego, stanowiące zespół elementów składających się ze źródeł światła i opraw oświetleniowych wraz z obwodami zasilającymi i sterującymi ich pracą oraz z konstrukcjami wsporczymi, w tym słupami oświetleniowymi. 3. Zamówienie obejmuje konserwację i eksploatację urządzeń oświetlenia ulicznego tj. bieżące prowadzenie napraw w zakresie technicznie i ekonomicznie uzasadnionym, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami prawa. 4. Zakres rzeczowy: 1) wykonywanie czynności związanych z bieżącą konserwacją urządzeń oświetlenia ulicznego, w szczególności: a) wymiana uszkodzonych obejm, drzwiczek wnękowych w słupach oświetleniowych, tablic bezpiecznikowych/bezpieczników oraz innych elementów zainstalowanych we wnękach słupowych, elementów wyposażenia szafek oświetleniowych, obsługa i naprawa automatyki sterowniczej, b) naprawy uszkodzonych kabli zasilających (lokalizacja uszkodzenia, montaż muf kablowych, wymiana uszkodzonych odcinków kabli ziemnych i sieci napowietrznych), c) prostowanie i naprawy słupów oświetleniowych, elementów opraw, opraw, d) wymiana uszkodzonych opraw, kloszy, elementów zabezpieczeń, zasilania i sterowania oświetleniem ulicznym (w tym zegarów sterujących), wymiana niesprawnych źródeł światła, e) regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, f) regulacja położenia wysięgników, g) regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, h) zabezpieczenie urządzeń oświetlenia ulicznego uszkodzonych w wyniku działania sił przyrody, dewastacji, kradzieży, wypadku/kolizji drogowej, i) naprawa urządzeń oświetlenia ulicznego uszkodzonych w wyniku dewastacji, kradzieży, wypadku/kolizji drogowej - przy uwzględnieniu § 1 ust. 11 wzoru umowy, j) wykonanie raz w roku pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - protokoły należy przekazać Zamawiającemu do dnia 31 sierpnia danego roku, k) malowanie słupów stalowych, wysięgników (łącznie nie więcej niż 70 szt w okresie obowiązywania umowy), l) czyszczenie i mycie opraw, kloszy i odbłyśników przeprowadzone w okresie od 01.05.2016 r. do 31.07.2016 r., m) naprawa i malowanie wolno stojących szaf oświetleniowych (sterowniczych) przeprowadzone w okresie od 01.08.2017 r. do 31.10.2017 r., n) konserwacja wnęk słupowych, o) przycinka zieleni wysokiej i niskiej kolidującej z urządzeniami oświetlenia ulicznego, p) bieżąca kontrola sprawności źródeł światła, q) postępowanie z uszkodzonymi oraz wymienianymi elementami urządzeń oświetlenia ulicznego zgodnie z ustawą o odpadach, r) włączanie i wyłączanie projektorów halogenowych (Błonia), s) ustalanie zakresu napraw urządzeń oświetleniowych uszkodzonych w wyniku kolizji/wypadków komunikacyjnych, kradzieży, dewastacji, działania sił przyrody oraz odpowiednio do uszkodzeń sporządzanie kosztorysów napraw (w oparciu o średnie ceny i stawki oraz wskaźniki narzutów dla województwa śląskiego, publikowane w cenniku SEKOCENBUD, za kwartał poprzedzający zlecenie Wykonawcy wykonanie kosztorysu), t) udział w spotkaniach z projektantami, odbiorach i przeglądach gwarancyjnych związanych z budową/ przebudową/modernizacją oświetlenia ulicznego. 2) Określanie warunków technicznych budowy/przebudowy/modernizacji oświetlenia ulicznego. 3) Opiniowanie projektów dotyczących budowy/przebudowy/modernizacji oświetlenia ulicznego 4) Wymiana przestarzałych źródeł światła wraz z oprawami i osprzętem. 5) Wymiana będących w złym stanie technicznym opraw wraz z osprzętem i źródłem światła. 6) Wymiana będących w złym stanie technicznym słupów oświetlenia ulicznego. 7) Montaż dodatkowych opraw świetlnych wraz ze źródłem światła i osprzętem. 8) Wykonanie odcinka sieci kablowej wraz z pracami ziemnymi. 9) Wykonanie odcinka sieci napowietrznej. 5. Prace wyszczególnione w ust. 4 pkt 1 lit. r), s), t) realizowane będą na podstawie informacji przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania ww. czynności (forma ustna, mail, faks, pismo). 6. Prace wyszczególnione w ust. 4 pkt 1 lit. f), k) oraz pkt od 2 do 9 realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego. Zakres prac, termin ich wykonania określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego. 7. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie usterki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach